Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sins een paar weken een Orange M600 en ik vind het een behoorlijk dom apparaat:
  • gemiste oproep
    Waarom staat de laatste gemiste oproep niet gewoon op het hoofdscherm ? Of de laatste 3 ? Er is ruimte zat in het standaard hoofdscherm. Nu staat er alleen een totaal onopvallende 'Melding'; als je die activeert staat er 'U hebt 1 gemiste oproep' (nog steeds staat er niet van wie). Pas als je daar op klikt mag je eindelijk weten wie er heeft gebeld.
  • als je de belknop indrukt zou je verwachten dat je vervolgens snel kunt navigeren tussen de laatste geplaatste oproepen. De hele navigeerknop doet echter helemaal niets. Een apparaat met zo weinig knoppen waarbij het van essentieel belang is dat je makkelijk en snel veelgebruikte functionaliteit inzet en dan wordt de belangrijkste knop gewoon genegeerd - ongelovelijk. De laatste gedane oproep is op mijn toestel overigens practisch onleesbaar: zwarte tekst op donkergijze achtergrond; maar dat is misschien Orange specifiek. Wie verzint zoiets in godsnaam ??
  • waarom kan ik niet mp3's drag/drop'en naar de storage card ?? Copy/paste werkt wel.
  • wmp: bij het afspelen van een mp3 is 80% van het hele scherm leeg. Je zou verwachten dat ieder pixel gebruikt wordt voor iets nuttigs maar nee hoor. Waarom geen flink grote knop om meteen naar bibliotheek te gaan ? Of om naar volgende/vorige in de playlist ? In plaats daarvan een internet favorites knop (geen idee wat ik daarmee moet) en de standaard naar_begin en naar_eind knoppen. Gebruikt iemand die ooit ? Waarom wil iemand een liedje restarten ? Als ruimte zo kostbaar is stop dan weinig gebruikte functionaliteit in een menu zou ik denken...
Ik vraag aan de kerstman een telefoon waar over nagedacht is !

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 16:43
Geen windows mobile meer voor jou zo te horen.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 15:51

Gerco

Professional Newbie

www.openmoko.com

Nog even wachten, maar het walhalla-der-gsm telefonie komt eraan.

[ Voor 56% gewijzigd door Gerco op 02-12-2006 17:58 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 13:13
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:52:
Ik heb sins een paar weken een Orange M600 en ik vind het een behoorlijk dom apparaat:
  • gemiste oproep
    Waarom staat de laatste gemiste oproep niet gewoon op het hoofdscherm ? Of de laatste 3 ? Er is ruimte zat in het standaard hoofdscherm. Nu staat er alleen een totaal onopvallende 'Melding'; als je die activeert staat er 'U hebt 1 gemiste oproep' (nog steeds staat er niet van wie). Pas als je daar op klikt mag je eindelijk weten wie er heeft gebeld.
  • als je de belknop indrukt zou je verwachten dat je vervolgens snel kunt navigeren tussen de laatste geplaatste oproepen. De hele navigeerknop doet echter helemaal niets. Een apparaat met zo weinig knoppen waarbij het van essentieel belang is dat je makkelijk en snel veelgebruikte functionaliteit inzet en dan wordt de belangrijkste knop gewoon genegeerd - ongelovelijk. De laatste gedane oproep is op mijn toestel overigens practisch onleesbaar: zwarte tekst op donkergijze achtergrond; maar dat is misschien Orange specifiek. Wie verzint zoiets in godsnaam ??

Toetsen kun je zelf functies geven, op mijn Mio A701, en heb mij navigatie knop vervangen voor kiezen van menu. Dus ik druk op bellen -> Menu knop -> kies Call History (of wat ik nodig heb) en kan dan netjes mijn lijst zien.

• waarom kan ik niet mp3's drag/drop'en naar de storage card ?? Copy/paste werkt wel.

Heeft te maken met Active Sync, snap zelf de logica er ook niet achter
  • wmp: bij het afspelen van een mp3 is 80% van het hele scherm leeg. Je zou verwachten dat ieder pixel gebruikt wordt voor iets nuttigs maar nee hoor. Waarom geen flink grote knop om meteen naar bibliotheek te gaan ? Of om naar volgende/vorige in de playlist ? In plaats daarvan een internet favorites knop (geen idee wat ik daarmee moet) en de standaard naar_begin en naar_eind knoppen. Gebruikt iemand die ooit ? Waarom wil iemand een liedje restarten ? Als ruimte zo kostbaar is stop dan weinig gebruikte functionaliteit in een menu zou ik denken...

Zelf functies aan knoppen aanbrengen, dan lukt het wel
Ik vraag aan de kerstman een telefoon waar over nagedacht is !

Verwijderd

Gebruik geen WMP, gebruik TCPMP oid.

WM5Storage is een programma dat zorgt dat je je telefoon gewoon als massstorage device kan benaderen.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

misschien zou je dit eens even in moeten zien:

Het algemeen beleid #topictitel

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Waardeloos :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.