Ik heb zojuist windows opnieuw geinstalleerd (snelle NTFS format gedaan). Hierna kwam ik er alleen achter dat ik bepaalde bestandjes niet ge-backuped had. Het gaat om 2 .txt bestandjes waarin een aantal serials staan van games die ik speel. GetDataBack ziet deze files niet... Dus kwam ik op het idee om mijn register te restoren zodat ik die keys uit het register kon vissen, ik weet alleen niet of dit wel mogelijk is? Tevens ben ik ook opzoek naar mijn outlook mailtjes zodat ik die kan backuppen (volgens mij stonden daar ook een paar keys in).. Iemand enig idee?
Ik heb de search gebruikt maar nogal weinig gevonden omtrent het restoren van het register?
edit;
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat outlook mailtjes opgeslagen zijn in bestanden met een .dbx extensie. Dat is dus geen probleem meer.
Ik heb de search gebruikt maar nogal weinig gevonden omtrent het restoren van het register?
edit;
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat outlook mailtjes opgeslagen zijn in bestanden met een .dbx extensie. Dat is dus geen probleem meer.
[ Voor 10% gewijzigd door danslo op 02-12-2006 17:41 ]