Toon posts:

Koffer met comp voor mp3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik was van plan om een soort van koffer met een compjoeter erin als mp3 speler voor de auto te gebruiken...
Wat voor Mobo/proc en Geluidskaart raden jullie me aan?
Zo goedkoop mogelijk graag maar natuurlijk wel aanhoorbaar:9

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 13:01
ik zo er een micro bordje ingooien,scheelt alweer wat ruimte.
maar dit systeem met lijkt mij niet zo handig voor in de auto,kan je niet beter een cd mp3 player er ingooien

Soms weet ik het ook niet meer.........

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Is op zich wel grappig...

Ik denk dat je zo'n 300 Mhz moet nemen. Minder kan ook prima, maar voor een 300 betaal je geen reet meer. Gooi er 64 MB ram in, een simpel micro mobo (desnoods onboard video), een creative 128 geluidskaart (afdoende voor de auto). Neem een 12-230V omvormer een GROOOOOOTE HD :). Alleen die monitor he, waar moet je die kwijt ;)

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

Waarschijnlijk ben je voor een bovenstaande configuratie al zo'n kleine 1000 piek kwijt (met afstandsbediening!) koop dan gewoon een aiwa mp3 autoradio!!! Is nogal wat makkelijker!!! (Gewoon mp3's branden op een cd en spelen!!)

WWW.RC5.NL

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Op vrijdag 02 februari 2001 01:37 schreef Prang het volgende:
Waarschijnlijk ben je voor een bovenstaande configuratie al zo'n kleine 1000 piek kwijt (met afstandsbediening!) koop dan gewoon een aiwa mp3 autoradio!!! Is nogal wat makkelijker!!! (Gewoon mp3's branden op een cd en spelen!!)
1000 piek..? Ik weet niet waar jij winkelt... Zo'n systeempje kun je als occ. voor een 250,- krijgen denk ik... Alleen de HD zal een beetje prijzig zijn...