Toon posts:

[Kyocera Mita FS-1000+] Werkt niet onder Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Kyocera Mita FS-1000+ in mijn bezit en deze werkt prima op mijn laptop, waar Windows98 op draait. Nu wil ik de printer thuis alleen op de server aansluiten, waar Windows XP op staat, alleen daar krijg ik hem niet goed aan de praat. Het kost erg veel moeite om de printer herkend te krijgen en als dat eenmaal is gelukt en je probeert iets te printen komen er alleen maar ontelbaar a4tjes met rare tekens uit de printer rollen. Ik heb de drivers van de kyocera site geprobeerd.. de w98 drivers doen het goed onder w98, maar als ik de xp drivers probeer onder windows xp dan doet ie het dus niet..

Hoe krijg ik deze printer aan de praat onder Windows XP? Het installeren van Windows98 is in dit geval geen optie.

JanWillem

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 14:10 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:06:
maar als ik de xp drivers probeer onder windows xp dan doet ie het dus niet..
'de' XP-drivers. Zodra ik kijk op de productpagina van deze printer dan zie ik een drietal drivers.
FS\KM Series Windows 2K/XP 32/64 bit KPDL Uni Print Driver ver 8.02
FS\KM Series Windows 2K/XP 32/64 bit PCL Uni Print Driver ver. 4.00
KX Print Driver 4.2.1027a for Windows 2000, XP, 2003 Server

Heb je ze alledrie geprobeerd?

Verder kom ik met Google - 'Kyocera Mita FS-1000 windows xp ' deze link tegen waar men het heeft over een 'HP LaserJet Series II'-driver. Wellicht een idee om dit te testen. Zoeken naar Google - 'Kyocera Mita FS-1000 windows xp problem' levert mij deze pagina op. Daar heeft men het over de 'FS-1000+ based on Microsoft driver technology KPDL (PS) V.7.8 '-driver. Wellicht kun je deze ergens vinden en proberen.

Mocht dit alles geen resultaat opleveren dan doe je er verstandig aan om eens een oudere driver te proberen. Wellicht dat die wel werken.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.