Philips 32PF9541 firmware upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Ik heb onlangs de 32PF9541 aangeschaft en nu lees ik op de website van Philips dat er een firmware upgrade voor te downloaden is. Kan iemand mij adviseren over het wel/niet uitvoeren van de upgrade? Iemand toevallig ervaring met de upgrade?

Er zijn namelijk érg weinig gebruikerservaringen te vinden op internet & ik ben toch een beetje huiverig een splinternieuwe HDTV te upgraden, als ik niet precies weet wat ik doe. Aan de andere kant zijn extra/nieuwe opties natuurlijk nooit weg.

De upgrade is hier te vinden:
http://www.p4c.philips.co...oftware&hlt=Link_Software

Alvast bedankt!

" Play the violent strings of my symphony "

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
kijk naar de changelog zou ik zeggen (die zit erbij) en overweeg of je de upgrade wilt uitvoeren.
de upgrade zelf staat duidelijk beschreven.

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
jozy schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:33:
kijk naar de changelog zou ik zeggen (die zit erbij) en overweeg of je de upgrade wilt uitvoeren.
de upgrade zelf staat duidelijk beschreven.
Yep, dat begrijp ik. Daar vraag ik ook of er mensen ERVARING hebben met de upgrade.

" Play the violent strings of my symphony "

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:56
Ik heb al enkele Philips TV's geupgrade door middel van een USB stick. Is altijd goed gegaan.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

En dat uit de mond van "FatalError" ;)