Onbekende melding in XP, vervolgens loopt systeem vast

Pagina: 1
Acties:

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb op dit moment nogal wat problemen met me PC.
Nadat ik hem opstart verschijnt de onderstaande melding in beeld. Zodra ik op OK (dat is de enigste mogelijke optie) klik, loopt de PC binnen 2 minuten vast waarna ik hem opnieuw moet opstarten. Zolang ik niet op OK klik kan ik de PC gewoon gebruiken, maar staat de foutmelding constant in beeld.

De foutmelding is : De binaire stroom bevat geen geldige BinaryHeaders, 0 mogelijk oorzaken, ongeldige stroom of objectversiewijziging tussen serialisatie en deserialisatie.

Vervolgens ben ik eens gaan zoeken op google maar is weinig te vinden. Zou iemand een idee hebben waar het probleem in zou kunnen zitten...in me voeding misschien, nu heb ik daar helaas niet even een andere van liggen dus testen is lastig. Of is het toch software matig en zou een verse windowsinstallatie al helpen.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-03 16:39
Dit lijkt me onmogelijk iets van Windows XP zelf, en moet een third-party applicatie zijn welke opstart met het systeem.
Boot eens in veilige modus?
En speur eens een HijackThis log door.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 21:14
ben je helemaal up to date met windows? Heb je onlangs iets geinstalleerd extra?

No production networks were harmed during this posting

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 20:20
klinkt als trojan of rootkit

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Hier:

http://www.dotnet247.com/247reference/msgs/55/276914.aspx

staat jouw foutmelding, maar dan in 't engels. Het lijkt erop dat je een C++ of een C# programma hebt draaien wat over zijn nek gaat. Check inderdaad al je processen eens, en kijk of er niets vreemds in je startup staat.

HitmanPro/AdAware/Virusscan enz. al gedaan?