Xbox live redeem code al in gebruik ?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13
Hoe is het mogelijk om een gesealde 3maand xbox live abo te halen en de code in te voeren en zeggen dat ie niet geldig is :S

Heb het zowel via de xbox360 geprobeerd als mede de site www.xbox.nl

wie heeft dit eerder meegemaakt en wat kan ik hier aan doen want wil dus niet 20 euro zomaar weggooien :(

groetjes

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Al contact opgenomen met Microsoft / Xbox live! ? Dat lijkt me de eerste stap. Gewoon even verhaal uitleggen, zij kunnen je dan vast vertellen hoe en wat het opgelost kan worden.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
volgens mij werken de xbox1 abbo's van 3 maand niet op de 360, maar die van 1 jaar wel. ik kan je aanraden even op http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=91827 daar verkopen ze (wel meerder topics) jaar abbo's voor redelijk lage prijs

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Zeker even de helpdesk bellen en uitleggen...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• FulmeN
Het is een xbox360 3maanden abbo

Heb geprobeerd ze te bellen en waren gesloten zal het op de hoogte houden

Zal nu even op forums gaan kijken

Wel vaag probleem :(

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
oh ik had verkeerd gelezen, weet je 100% zeker dat de code juist is ingevoerd?

of misschien heeft een grapjas per ongeluk een juiste code verzonnen bij proberen, en heeft nu jouw code opgemaakt :p

• FulmeN
Heb net xboxservice lijn aan de telefoon gehad

Het blijkt dat de mediamarkt redeemkaartjes gekregen heeft die pas over 2 weken te gebruiken zijn
het enige goede nieuws is dat je 4 maanden krijgt ipv 3 maanden (je moet alleen wel eerst 2 weken wachten :()
Maar ik wil weer verder met me GOW :P

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV aangezien het hier een probleem betreft :)

• FulmeN
Even een update

Naar 2 weken werkt de code dus nog steeds niet en dus maar weer eens de xbox lijn gebeld
en nu kwamen ze weer met een ander verhaal :/ het blijkt dat de code 25 November is gebruikt, terwijl ik dit kaartje toch echt gekocht heb op 27 November ik wacht nu al een week weer op antwoord wat ze hier mee gaan doen (kon 2 weken duren), maar ik vind dit geen service :(

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:49
Bij Microsoft komt dit probleem vaker voor, vaak ligt het aan de regio instellingen van de verschillende componenten. Voor het ingebruiknemen van een 'code' dienen alle regio-eigenschappen overeen te komen van je:
• Xbox systeem
• Card
• Live account

Het probleem schuilt zich vaak in de Live account, welke gekoppeld is aan je Microsoft Live Passport/ID (url). Er zijn veel europese gebruikers, welke hun gamertag gebonden hebben aan een Amerikaansregeristreerd mailadres. Enkele jaren geleden kregen Amerikaanse (hot)mail gebruikers van Microsoft meer schrijfruimte (250mb) dan Europeese gebruikers (2mb). Om die reden hebben heel veel gebruikers massaal hun account omgezet naar een Amerikaans adres, door het land, staat en zipcode aan te passen in hun profiel. Veel gebruikers hebben deze instellingen aan hun profiel nooit meer aangepast, waardoor hun gamertag gezien wordt als 'Amerikaans'! Als Amerikaan ben je niet in staat een Europeese gamecard te 'redeemen', waardoor er meldingen worden weergegeven als 'in gebruik, of niet geldig'.

Dit probleem is bekend bij Microsoft, maar er is geen oplossing voor. Wanneer je gamertag gebonden is aan een Amerikaans mailadres is de enige oplossing een nieuw mailadres aan te maken, deze vervolgens te verbinden aan een (jammer maar helaas) nieuw gamertag.

Hopelijk ligt het hier niet aan en helpt Microsoft je snel aan je abbonement, een nieuwe gamertag moeten nemen is niet leuk. Mocht het probleem hier wel in schuilen, weet je wat je te wachten staat.

[ Voor 16% gewijzigd door Novah op 19-12-2006 00:08 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

^^ eens met Novah.

Vergeet dan niet om al je betaalgegevens (zoals een creditcard) te wissen uit je account; hef desnoods het bijbehorende mail-adres (meestal Hotmail) op als dat kan.

Heb ondertussen al 2 uur gebeld met Amerika hierover. Zeer goede support en zeer geduldig ook, daar niet van, maar een dossier aanleggen hebben ze soms niet al te veel kaas van gegeten. Puntje bij paaltje; ik heb nu dus een nieuwe tag aangemaakt met de goede adres-gegevens en alles gaat zonder problemen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FulmeN
Novah schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:04:
Bij Microsoft komt dit probleem vaker voor, vaak ligt het aan de regio instellingen van de verschillende componenten. Voor het ingebruiknemen van een 'code' dienen alle regio-eigenschappen overeen te komen van je:
• Xbox systeem
• Card
• Live account

Het probleem schuilt zich vaak in de Live account, welke gekoppeld is aan je Microsoft Live Passport/ID (url). Er zijn veel europese gebruikers, welke hun gamertag gebonden hebben aan een Amerikaansregeristreerd mailadres. Enkele jaren geleden kregen Amerikaanse (hot)mail gebruikers van Microsoft meer schrijfruimte (250mb) dan Europeese gebruikers (2mb). Om die reden hebben heel veel gebruikers massaal hun account omgezet naar een Amerikaans adres, door het land, staat en zipcode aan te passen in hun profiel. Veel gebruikers hebben deze instellingen aan hun profiel nooit meer aangepast, waardoor hun gamertag gezien wordt als 'Amerikaans'! Als Amerikaan ben je niet in staat een Europeese gamecard te 'redeemen', waardoor er meldingen worden weergegeven als 'in gebruik, of niet geldig'.

Dit probleem is bekend bij Microsoft, maar er is geen oplossing voor. Wanneer je gamertag gebonden is aan een Amerikaans mailadres is de enige oplossing een nieuw mailadres aan te maken, deze vervolgens te verbinden aan een (jammer maar helaas) nieuw gamertag.

Hopelijk ligt het hier niet aan en helpt Microsoft je snel aan je abbonement, een nieuwe gamertag moeten nemen is niet leuk. Mocht het probleem hier wel in schuilen, weet je wat je te wachten staat.
Klopt dit probleem ken ik een vriend van me heeft dit gehad ik werk gewoon met een nederlandse hotmail account en hiervoor werkten de prepaid kaartjes naar behoren.
Pagina: 1