Toon posts:

[XP] Na hibernate direct herstart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak bij het Windows XP besturingssysteem regelmatig gebruik van de hibernate/slaapstand functie. Maar sinds enkele dagen kan ik mijn computer niet meer in hibernate krijgen.

Op het moment dat ik afsluit kies ik voor de optie slaapstand. Nadat windows het geheugen heeft weggeschreven moet de computer uitgaan. Echter gaat de computer direct weer aan (reboot) en wordt het geheugen weer hersteld van Windows.

Ik kan echter niet achterhalen waarom slaapstand niet meer werkt. Ik heb nog gekeken of ik recentelijk programma's heb geinstalleerd en deze verwijderd. Ik weet dat ik mijn tv kaart opnieuw heb geinstalleerd maar ook toen mijn tvkaart in het verleden correct wel geinstalleerd werkte slaapstand correct. Ik heb voor de zekerheid nogmaals de drivers verwijderd maar dit maakt geen verschil.

Ik heb gezocht op het forum voor mogelijke oplossingen. De meeste berichten gaan over het in hibernate zetten van de computer. Maar dit is niet het probleem want deze optie heb in aangezet en kan ik ook gebruiken.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 20:20
Mogelijk onlangs een device aangesloten wat de PC uit de slaapstand mag halen en dat constant doet?
Ik denk dan aan een device wat zijn eigen voeding/adapter heeft...

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |