Toon posts:

waar vindt ik een projector?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een projector ipv mijn monitor, maar waar vindt ik die en wat gaat dat ongeveer kosten?

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
wat voor 1 wil je ?

een goeie
of ga je dr alleen films op kijken?
voor computer beelden heb je een vrij goede
dus duurdere nodig en voor films kan je eigenlijk thuis ook af met zo'n ding van de wehkamp

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Als je spijt als haren op je hoofd wil hebben, koop je een projector onder de 5000,-

Er zijn 1 of 2 uitzonderingen, en de prijs is dalende, maar als je eenmaal een (semi-) profesionele gezien hebt, erger je je groen en geel aan goedkopere.

Bij een zaak in de buurt stonden laatst een paar sharpjes (geen top merk natuurlijk) maar voor een duidelijk doortekend beeld (en dus ook voor het bioscoop effect) moest het licht wel uit. (leuk hoor, al die andere klanten in het donker)

Zeker als grootbeeld DVD wilt kijken, en dat ook overdag, heb je een zeer licht sterke projector nodig, als je niet met verduisteringsgordijnen wil gaan werken.

Goedkoop kom je o.a. bij megapool tegen.
Goed (en helaas duur) kom je o.a. bij Bis. tegen. Die laatste is wel op bedrijven gericht maar verkoopt en verhuurt ook aan particulieren.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 15:48
en wat moet ik denken bij duurdere?

Verwijderd

10.000+
Of je kan ook een hele goeie 2e hands kopen (wel met nieuwe lamp enzo)
check deze anders eens
http://www.bisbv.com/