Ik heb juist hetzelfde probleem voor, vermits ik het post systeem van React een beetje heb proberen na te maken, kwam ik hier even testen of ik dezelfde fout zou krijgen, en zowaar, ik kreeg nog gelijk ook
.
Wat moet je doen om de bug uit te lokken ?
Je opent IE, ik werk nog in de 6.0 versie.
Je gaat gewoon naar een scherm om een reactie toe te voegen. En je typt bv. dit als post.
TEST1
TEST2
TEST3
Dan selecteer je de middelste tekst "TEST2", je klikt hierna op een knop bv. de B knop om je tekst ubb taggs te geven om ze vet te maken. De taggs komen er mooi rond, maar direct daarna duw je een lettertoets op je toetsenbord en dan wordt dus de tekst die je daarjuist had geselecteerd en de taggs errond had gezet vervangen door die letter.
Wat mij dus lijkt, is dat het object dus nog altijd onzichtbaar geselecteerd staat, zeer vervelend dus.
Nu ik ben ook al even aan't zoeken om het op te lossen. Misschien weten jullie er wat op
.
En als je een oplossing hebt, mag ik deze dan ook weten
Wat moet je doen om de bug uit te lokken ?
Je opent IE, ik werk nog in de 6.0 versie.
Je gaat gewoon naar een scherm om een reactie toe te voegen. En je typt bv. dit als post.
TEST1
TEST2
TEST3
Dan selecteer je de middelste tekst "TEST2", je klikt hierna op een knop bv. de B knop om je tekst ubb taggs te geven om ze vet te maken. De taggs komen er mooi rond, maar direct daarna duw je een lettertoets op je toetsenbord en dan wordt dus de tekst die je daarjuist had geselecteerd en de taggs errond had gezet vervangen door die letter.
Wat mij dus lijkt, is dat het object dus nog altijd onzichtbaar geselecteerd staat, zeer vervelend dus.
Nu ik ben ook al even aan't zoeken om het op te lossen. Misschien weten jullie er wat op
En als je een oplossing hebt, mag ik deze dan ook weten
[ Voor 4% gewijzigd door imp4ct op 01-12-2006 20:47 ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600