Toon posts:

Router auto reset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik zit met een irritant probleem. Iedere keer wanneer ik een filmpje probeer te bekijken op www.ad.nl (AD tv) of andere soortgelijke toepassingen, verbreekt de verbinding met het internet onmiddellijk en wordt de hele router gereset. Het gaat hier om de SpeedTouch 585i.
Zelf heb ik inmiddels alle router instellingen doorgespit, maar zonder enig effect. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik dit zou kunnen oplossen? Kortom wie help mij uit de brand?

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-03 12:08
Als je een filmpje op YouTube bekijkt heb je dan hetzelfde probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Hellsystem schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:42:
Als je een filmpje op YouTube bekijkt heb je dan hetzelfde probleem?
Nee dat gaat prima! Maar als ik dan weer naar http://www.cartoonsfree.tv/ ga en daar op QT : 500 Kbps of op QT : 250 Kbps klik, verbreekt de verbinding weer. Echt hopeloos!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Staat de poort die de quicktime player wil gebruiken wel open :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

The Eagle schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:34:
Zelfs al stond die gesloten, dan zou de router nog niet mogen crashen

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:42
Gewoon je router inleveren als je nog garantie hebt. Eventueel je geld terugvragen en zelf een andere kopen.

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:34:
Ik heb geen idee over die poort, maar het is niet alleen QT, maar ook mediaplayer zoals ik in mijn eerste bericht al melden (www.ad.nl en dan die nieuwsberichten).
djluc schreef::
Gewoon je router inleveren als je nog garantie hebt. Eventueel je geld terugvragen en zelf een andere kopen.
Ik heb verder nog getest met een wat verouderde speedtouch 570i en daarbij lukte het verder prima.
Ik vind het weg doen wel heel radicaal, maar bij de helpdesk hadden ze ook geen idee. :/ Niemand anders een suggestie die zou kunnen werken?
Pagina: 1