Een kennis van mij heeft een canon MP800 printer. Erg mooie all-in-one printer. Het printen gaat prima, maar het scannen gaat helaas niet goed. Ik krijg de foutmelding: 155,0,0. Dit gebeurd wanneer er op de printer een scan wordt gemaakt en deze naar de computer wordt gestuurd. Het bi-directonele gedeelte werkt dus niet naar behoren.
Ik heb al contact gehad met canon, maar die vermelden dat het probleem ligt in windows Xp Home. Ik heb daarna contact gehad met microsoft, maar die sturen mij weer door naar de fabricant van de computer (medion) omdat het een OEM licentie betreft.
Vervolgens contact opgenomen met medion en die kunnen mij niet helpen aan een driver, en waarom weet ik niet. Het betreft een micromaxx NL1245NL desktop computer.
Weet iemand hoe ik evt aan een driver kan komen voor "ondersteuning voor USB afdrukken"
Ik denk zelf dat daar het probleem in ligt. Canon vertelde mij aan de telefoon dat de fabricant kan zorgen voor een "driver refresh". Weet iemand wat dit inhoudt.
Canon kan/wil mij niet verder helpen
Ik heb al contact gehad met canon, maar die vermelden dat het probleem ligt in windows Xp Home. Ik heb daarna contact gehad met microsoft, maar die sturen mij weer door naar de fabricant van de computer (medion) omdat het een OEM licentie betreft.
Vervolgens contact opgenomen met medion en die kunnen mij niet helpen aan een driver, en waarom weet ik niet. Het betreft een micromaxx NL1245NL desktop computer.
Weet iemand hoe ik evt aan een driver kan komen voor "ondersteuning voor USB afdrukken"
Canon kan/wil mij niet verder helpen
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com