Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM
Best aardige foto's. Vooral goed contrast.
1. Dit is de beste foto, gewoon goed.
2. Ietsje te onscherp
3. Goed contrast, verder wel een redelijke foto
4. Foto zelf is wel goed maar ik mis een beetje compositie.
ff oftopic: Waar heb je ze geschoten?
1. Dit is de beste foto, gewoon goed.
2. Ietsje te onscherp
3. Goed contrast, verder wel een redelijke foto
4. Foto zelf is wel goed maar ik mis een beetje compositie.
ff oftopic: Waar heb je ze geschoten?
idd! goeie vraag. volgens mij heb ik hier foto's van dezelfde hal voorbij zien komen.
Aunt bunny is coming to get me!
Dat gevoel heb ik ook. Met name bij 3 en 4. Om de een of andere reden schiet een foto door mijn hoofd die donkerder was, en waarvan de foto naar het raam toe is genomen. Lag ook van dat papier op de grond en er was een wasbak links. Misschien ook een bed aan de rechterkant maar dat weet ik niet zeker? t'Kan ook zijn dat ik nu verschillende topics door elkaar haaliH8 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:37:
[...]
idd! goeie vraag. volgens mij heb ik hier foto's van dezelfde hal voorbij zien komen.
Overigens heeft foto 3 mijn voorkeur. Lekkere kleuren en een duidelijk onderwerp
[ Voor 7% gewijzigd door Karel V op 01-12-2006 17:33 ]
Ik heb even de search gebruikt en toen kwam ik deze showcase tegen (gemaakt op dezelfde locatie):iH8 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:37:
[...]
[Showcase] Oude fabriek
Wellicht dat er nog meerdere foto's van dezelfde locatie rondzwerven op het forum...
Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM
Ik zit even in die showcase te kijken, en dat lijkt inderdaad op Oisterwijk langs het spoor, waar ik al ruim een jaar langskom, en elke keer denk, daar zal ik wel eens een kijkje willen nemen (maar nog steeds niet gedaan
)
Foto 1 is wel een nette plaat, 2 en 3 zijn aardige details, bij 4 was het mooier geweest om 'm wat lager te schieten. De border vind ik niet zo geslaagd.

Foto 1 is wel een nette plaat, 2 en 3 zijn aardige details, bij 4 was het mooier geweest om 'm wat lager te schieten. De border vind ik niet zo geslaagd.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Pagina: 1