Toon posts:

Help met lycos!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaaa.... help met lycos... er zijn nog die daar een domein hebben like moi!:)

Maar... ik heb jullie hulp erg hard nodig...

Ik heb een domein... maar hij is extern dus hij doet e tniet... dus ik opzoeken hoe ik dat fix.... dan kwam er te staan dat ik iets met me registrar moet doen?!?!

Ik heb geen flauw idee wat dat is? en ik heb helemaal geen flauw idee hoe ik in me registrar zodat ik me dingen kan veranderen.

Als iemand me hiermee kan helpen dan zou ik dat erg op prijs stellen

Alvast bedankt

Jurian

Verwijderd

Met alle respect, maar kan je wat duidelijker zijn met je vraag/probleem stelling? Ik snap niet waar je het over hebt, en wat je probleem is.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:00

rg-mohwa

Phoe Hé

Weet je wat jij moet doen. Normaal leren schrijven

http://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid

[ Voor 51% gewijzigd door rg-mohwa op 01-12-2006 15:34 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee hoe je je registrar moet veranderen; dat is namelijk het bedrijf/persoon dat een domein heeft geregistreerd... Volgens mij moet je iets met je name-records ofzo gaan doen, maar totdat je een duidelijke probleemstelling geeft, kunnen we alleen maar raden!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
wat ik er uit opmaak is dat de TS zijn externe domein het niet doet
wat hij ermee bedoelt weet ik niet

PSN: djmurcielago

• MAX3400

MAX3400

Murcielago schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:36:
wat ik er uit opmaak is dat de TS zijn externe domein het niet doet
wat hij ermee bedoelt weet ik niet
Ik wel; hij heeft waarschijnlijk een domein geregistreerd en moet nu de DNS door laten wijzen naar een andere server die niet bij de host/registrar in het rack hangt. Maar ja, aangezien je dat bij Lycos gewoon online kan doen & vragen, stel ik mijn persoonlijke vraagtekens bij het nut van dit topic.

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry dat ik slordig en onduidelijk had getpyt maar ik moest het snel doen want het was namelijkdruk op het werk..

En je kan ook wat normaler reageren als je de situatie niet weet.

Maar nu zal ik het even wat duidelijker uitleggen.

Laatst had ik een domein geregistreerd bij lycos.nl. Alles ingevuld : wat voor pakket, domein name persoonlike gegevens en alle andere dingen die je moet invullen.
Nadat ik de bevestegings mail krijg moest ik ongeveer 2 dagen wachten tot mijn domein online was.
Toen mijn domein eenmaal online was probeerde ik via de ftp me index en alle bestandjes er op
te zetten die ik natuurlijk nodig had om mijn website goed te laten draaien.

Toen ik me bestanden erop wou zetten lukte het niet, hij kon niet inloggen.Eerst dacht ik dat het met de ftp te maken had, maar later kwam ik er achter dat mijn domein Extern is . i.p.v geregistreed door Lycos. Toen ik bij Help mijn vraag invulde kwam ik op een pagina dat ik iets met me Registrar moest doen. Dus mij vragen waren:
1.Wat is een Registrar?
2.Waar kan ik dat vinden op lycos?

Ik hoop dat jullie dit nu wel begrijpen

• MAX3400

MAX3400

Euh, Lycos heeft een zeer goede helpdesk (telefonisch) en die kunnen je vast wel verder helpen want ik snap nog niet als jij een hosting-pakket (al dan niet met domein-naam) bij hun afneemt, waarom je daar dus niets weg kan zetten.

Het enige wat ik kan begrijpen is dat je bij bedrijf A een ftp-site hebt en bij bedrijf B een domein hebt geregistreerd; dan moet je bij de ene de records aanpassen om voor www.mijndomein.nl de server van het andere bedrijf te raadplegen om je bestandjes te laten zien.

Pagina: 1