Verwijderd
De Thermaltake Orb's zijn wel goed, ook stil en niet duur. Bij www.mycom.nl hebben ze ze wel prijzen zijn tussen de F 40,- en F 60,-
Greetz
Greetz
Verwijderd
De beste vind ik de fop38 =) en de stilste is alleen een heatsink =D Vind daar maar eens een tussenweg in =))
Ik zou idd een orb nemen, die dingen hoor je bijna niet, en koelen toch best aardig
Ik zou idd een orb nemen, die dingen hoor je bijna niet, en koelen toch best aardig
Coolermasters zijn ook erg stil, alleen zijn ze niet zo super als de fop38 en fop32.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
als je geld hebt de silverado (ofzo)...
Die is stil koelt beter dan de fok-38 en kost 150 piek...
Die is stil koelt beter dan de fok-38 en kost 150 piek...
coolermaster raad ik af als je gaat oc'en
koelt hij niet goed genoeg ik zou zeggen ga voor een chrome orb of inderdaad waterkoeling
koelt hij niet goed genoeg ik zou zeggen ga voor een chrome orb of inderdaad waterkoeling
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
GlobalWin FOP 38 De Beste, maar met een gigantische herrie (TB 1 ghz@1090-38 C stressed). GlobalWin FOP 32 ook zeer goed met veel minder herrie. Ik geloof dat je deze koelers o.a. kunt kopen bij CompTechWorld in Naarden.
Verwijderd
hmm ik moet er dus 1 hebbe die zo min mogelijk lawaai maakt
want ik heb er al 7 Fan's in hangen
die blijven aardig stil.. en watercooling zie ik niet zo zitte..
Verwijderd
Nogmaals: de WBK38 is de opvolger van de FOP38
A: Koelt net zo goed als de fop38
B: is STILLER dan de fop38 !
Dus word je keuze een fop38, neem dan de wbk38
Suc6 met je keuze
Mr.FlitzZ
A: Koelt net zo goed als de fop38
B: is STILLER dan de fop38 !
Dus word je keuze een fop38, neem dan de wbk38
Suc6 met je keuze
Mr.FlitzZ
Verwijderd
superorb koeler halen bij mycom voor 60 gulden je hoort hem bijna niet en er is prima mee over te klokken.
Agilent ArctiCooler (was nog niet genoemd.) Errug goed en errug stil
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Jongens , jongens, de vraag was STIL. Geen FOP of BWK 38 is stil, d'r zit altijd die straaljager van Delta op....
En superorb stil ?? Dan is de gemiddelde haarfohn ook stil....
Gewoon bij Nedcool een Alpha 6035 nemen met Sunon fan, die is errug goed en heel stil.
Of een PEP66 V2 met de 10mm dunne stille Delta.
Of als ie passen wil een Agilent Arctic geval yep, als jen'um kunt vinden....
Mijn advies is toch een FEP32 of Alpha6035 met Sunon, of een Silverado. (In stijgende kostprijs gesorteerd)
En superorb stil ?? Dan is de gemiddelde haarfohn ook stil....
Gewoon bij Nedcool een Alpha 6035 nemen met Sunon fan, die is errug goed en heel stil.
Of een PEP66 V2 met de 10mm dunne stille Delta.
Of als ie passen wil een Agilent Arctic geval yep, als jen'um kunt vinden....
Mijn advies is toch een FEP32 of Alpha6035 met Sunon, of een Silverado. (In stijgende kostprijs gesorteerd)
Zelf heb ik standaardkoeler+papieren trechter+systeenkoeler werkt prima, 1Ghz@1210 idle 25 stressed 48
Pagina: 1