Als ik hier op onze terminal servers een printer toevoeg dan: vertaalt de helft van onze servers het \\server1.domein.nl\prn pad naar \\server1\prn en de andere helft gebruikt dan ook echt \\server1.domein.nl\prn (omgekeerd gebeurd ook)
Dit is vervelend, omdat Powerfuse, de volgende keer dat een gebruiker op een andere server komt, denkt dat er nieuwe standaard printer geselecteerd moet worden en dit dan dus ook aan de gebruiker gaat vragen.
Ook lopen een aantal scripts niet meer goed door, die denken namelijk dat \\server1.domein.nl\prn wordt gebruikt maar Windows kan die dan niet vinden omdat Windows \\server1.domein.nl\prn verwacht
Wij gebruiken w2k3 sp1 Terminal Server met PowerFuse 7.03
Ik heb al alle verwijzingen naar server1 uit de registry gehaald, maar dat hielp niet.
Ik hoop dat jullie nog wat weten
groeten
Kees Slagter
Systeembeheerder
Dit is vervelend, omdat Powerfuse, de volgende keer dat een gebruiker op een andere server komt, denkt dat er nieuwe standaard printer geselecteerd moet worden en dit dan dus ook aan de gebruiker gaat vragen.
Ook lopen een aantal scripts niet meer goed door, die denken namelijk dat \\server1.domein.nl\prn wordt gebruikt maar Windows kan die dan niet vinden omdat Windows \\server1.domein.nl\prn verwacht
Wij gebruiken w2k3 sp1 Terminal Server met PowerFuse 7.03
Ik heb al alle verwijzingen naar server1 uit de registry gehaald, maar dat hielp niet.
Ik hoop dat jullie nog wat weten
groeten
Kees Slagter
Systeembeheerder