[t.net] Browser specifieke bugjes

Pagina: 1
Acties:

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
In de pricewatch staat er voor een leverancier zo'n duimpje. Als je hier in IE met de muis overheen gaat komt er een tooltip met het gemiddelde cijfer. In Mozilla werkt dit niet.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~uitzmuld/tweakers/tippw.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~uitzmuld/tweakers/notippw.gif

Dit valt denk ik op te lossen door er naast een alt ook nog een title in de img tag te zetten.
code:
1
[img]"blabla.gif"[/img]

Dit geldt overigens ook voor GoT.

Onder Mozilla krijg ik bij het nieuws niet te zien hoeveel mod punten ik nog heb.

Onder IE en Opera zit er een extra regel tussen tech forums en de search (bij nieuws posts) en tussen fok nieuws en de search (op de frontpage), onder Mozilla niet. Ik weet niet welke het nou juist weergeeft. Zonder vind ik iig mooier.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~uitzmuld/tweakers/nospace.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~uitzmuld/tweakers/space.gif

Bios/Driver/Firmware updates kun denk ik beter veranderd worden in Bios/Driver/Software updates.
Als je naar de meuktracker gaat staat er in de title: Software, review, driver, BIOS & firmware updates. Ik heb er nog nooit een review update gezien, wordt dit wel gebruikt? Als de review is ge-update, update je toch de nieuws post ofniet :?

Op de frontpage komt er geen tooltip onder fok nieuws en de software updates als het nieuws er niet in past. Dit geldt voor alle browsers.

Gebruikte browsers:

IE 5.5 SP1
Mozilla nightly (22-01-2001)
Opera 5.02

Ja, ik neuk mieren :)

• Redlum
Heb er maar ff wat plaatjes bijgezet zodat het iets duidelijker is wat ik precies bedoel :)

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:37

soap

diskoers.

Hoezo mierenneuken :)

.

• Frank Timmer
  • Laatst online: 22:19
Onder Mozilla krijg ik bij het nieuws niet te zien hoeveel mod punten ik nog heb.
Je bent zeker niet ingelogd onder Mozilla!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Mierenneuken, waar kun je je druk om maken, heb je niks beters te doen man...

als het nou iets ZINNIGS was... |:(

DIT IS MIJN WEBSITE

• Redlum
Op vrijdag 02 februari 2001 16:59 schreef Snake het volgende:

[..]

Je bent zeker niet ingelogd onder Mozilla!
Ik ben ingelogd.
Op vrijdag 02 februari 2001 17:55 schreef havana het volgende:
Mierenneuken, waar kun je je druk om maken, heb je niks beters te doen man...

als het nou iets ZINNIGS was... |:(
Die extra regel en de meuktracker is inderdaad mierenneuken, maar als je toch bezig bent.
De overige bugs zijn gewoon irritant. Vooral die van de modpoints en de tooltips in de pricewatch.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In de pricewatch staat er voor een leverancier zo'n duimpje. Als je hier in IE met de muis overheen gaat komt er een tooltip met het gemiddelde cijfer. In Mozilla werkt dit niet.
Een alt tag is een alt tag. Als dat niet werkt in Mozilla zit er blijkbaar een bug in Mozilla. Het werkt nl wel in IE en NS4.
Onder IE en Opera zit er een extra regel tussen tech forums en de search (bij nieuws posts) en tussen fok nieuws en de search (op de frontpage), onder Mozilla niet. Ik weet niet welke het nou juist weergeeft. Zonder vind ik iig mooier.
Die extra regel is er ook in NS4. Is onvermijdelijk omdat er een form tag geopend wordt.
Bios/Driver/Firmware updates kun denk ik beter veranderd worden in Bios/Driver/Software updates.
Nee, er kan beter een extra dingetje voor software updates komen (en evt reviews als de meuktracker daar ook voor gebruikt gaat worden).
Ik heb er nog nooit een review update gezien, wordt dit wel gebruikt?
Nee, maar het kan in de toekomst wel gebruikt worden.
Op de frontpage komt er geen tooltip onder fok nieuws en de software updates als het nieuws er niet in past. Dit geldt voor alle browsers.
Wordt misschien nog een keer veranderd.

• Redlum
En hoe zit het dan met die modpoints?
Een alt tag is een alt tag. Als dat niet werkt in Mozilla zit er blijkbaar een bug in Mozilla. Het werkt nl wel in IE en NS4
Dit is geen bug van Mozilla. Dit is een 'feature' van IE en NS4 die er niet hoort te zijn.
Een alt tag is bedoeld voor mensen die browsers gebruiken die geen plaatjes kunnen weergeven(zoals Lynx). De alt tag zorgt er dan voor dat er ipv van het plaatje tekst komt te staan. Zodat gebruikers van niet grafische browsers nog iig weten wat het plaatje moet voorstellen.
Een title tag is bedoeld om van die tooltips te laten zien. Browsers die zich goed aan de standaarden houden (Mozilla/Opera) laten dus geen tooltip zien bij een alt tag.
Zie ook de definities van een alt tag en een title tag op w3c.org

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik krijg gewoon m'n modpoints te zien in Mozilla (probeer eens opnieuw in te loggen, je cookies zijn blijkbaar verouderd).

• Redlum
Opnieuw inloggen werkt inderdaad :)
* Redlum ramt zijn hoofd op zijn toetsenbord |:( :z
Pagina: 1