Het is een crop, volgens mij komt dit vooral door het perspectief. Weet niet of ik 'm dan alsnog recht moet zetten?
[quote]• Deze momentopname is ook mooi genomen. Het onderwerp vind ik wel goed, alleen de bokeh niet zo mooi.
Zie m'n reactie op justawitte.
/me wil graag ook zo'n reis maken 
Is aan te raden

. Heb nog meer (hopelijk mooie) foto's

. Heb nu selectie gemaakt uit de foto's van dieren die ik heb gemaakt.
justawitte schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:56:
1. Je compositie is er centraal. De 2e uitsnede is al beter maar daar is het erg jammer dat je het groene vlak dan weer mist. Heb je de foto verder nog opgelicht met photoshop, want de boom en eekhoorn zijn een beetje raar van kleur.
Ik heb wel de foto opgelicht in Photoshop maar volgens mij was die boom gewoon die kleur. Wellicht beetje vreemde kleur maar daar kan ik ook niks aan doen

. Zal thuis nog eens naar origineel kijken. Wellicht dat ik eekhoorn wel beetje verkeerd heb opgelicht (misschien iets te rood).
2. Beestje zou wat lichter mogen, en wellicht ook wat scherper. Qua compositie en achtergrond perfect.
Tnx, hij kan zeker scherper maar helaas kwam bij het maken van deze foto nog beetje mijn onervarenheid om de hoek zetten.
3. Ook bij deze foto staat het onderwerp erg in het midden. Wel een erg mooie vlinder trouwens.
Is een crop, wellicht dat ik nog zou kunnen kijken of ik 'm nog in andere compositie kan croppen.
5. Wat een onrustige bokeh. Misschien dat een lichte blur hier nog wat aan zou kunnen verhelpen.
Compositie, en achtergrond zijn verder wel goed, hier dan ook geen comments op.
Ik vond zelf de bokeh wel mooi maar heb net even in photoshop de achtergrond beetje geblurd. Wordt het inderdaad wel mooiere plaat van. Misschien toch wat meer tijd in steken.
Misschien soms wat negatief commentaar, maar ik hoop dat je er wat mee kan.
Liever commentaar waar ik iets mee kan dan alleen maar "Wow wat mooi"

. Vindt het in ieder geval heldere comments

.