Hallo, ik mag (voor anderen) een iMac 24" bestellen. Nou is de vraag of voor het werk dat er op gedaan gaat worden de standaard GeForce 7300GT voldoende is of dat een 7600 toch z'n voordelen heeft.
Wat er op gaat gebeuren:
- fotobewerking
- videobewerking, in eerste instantie iMovie
- video kijken, (misschien later ook wel in 1080 HD?)
- het standaard browsen en surfen
- zo goed als geen games
Ik vermoed dat de 7300 het prima gaat doen voor deze taken, maar ik zit met een vraag. Op een andere iMac, de 20" met een Ati-kaart, zie ik nog weleens dat als je bv in een venster scrollt dat er 1 rij pixels het net niet helemaal bij kan houden en dat is dus echt niet gewenst, ik noem het maar even tearing. Trekt de 7300 het op het toch wel grote scherm zonder te gaan stotteren? Ook met dingen als Expose en de realtime preview van effecten in iMovie?
Wat er op gaat gebeuren:
- fotobewerking
- videobewerking, in eerste instantie iMovie
- video kijken, (misschien later ook wel in 1080 HD?)
- het standaard browsen en surfen
- zo goed als geen games
Ik vermoed dat de 7300 het prima gaat doen voor deze taken, maar ik zit met een vraag. Op een andere iMac, de 20" met een Ati-kaart, zie ik nog weleens dat als je bv in een venster scrollt dat er 1 rij pixels het net niet helemaal bij kan houden en dat is dus echt niet gewenst, ik noem het maar even tearing. Trekt de 7300 het op het toch wel grote scherm zonder te gaan stotteren? Ook met dingen als Expose en de realtime preview van effecten in iMovie?