Toon posts:

Sapphire radeon x1600 pro 512ddr agp issues

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medekaarten,
ik net de genoemde kaart gekocht, ik upgrade van een oude geforce 440mx (werkt perfect hoor ;). Het eerste wat ik merk is dat het beeld een stuk trager is bij het surfen, paginas worden met een soort vertraging geladen, vooral foto's, zwaar irritant.

Wat ik wil vragen is over de instelling in de BIOS, de Graphics apperture size, op hoeveel moet ik deze instellen?

En wat voor voeding heb ik nodig? Ik gebruik nu een 300w voeding, is dat te weinig?

alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 23:06 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Langzaam scrollen ed. is een driver probleem. Zorg dat je oude Nvidia drivers VOLLEDIG van je systeem af zijn voordat je de Catalyst drivers installeert! Aperture size maakt niet veel uit overigens, zet dat op 128 ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me geen driver probleem, bij het opstarten van de pc flikkeren er rode lijnen op het scherm, en het ook tijdens het inlogscherm, wat overigens veel langer duurt dan met de oude 440mx. Ook wanneer ik in windows ben en op de ati control center icon drik flikkeren er rode streepjes op het scherm. Mijn moederbord is een asus p4p800 se. Horen deze verschijnselen bij nieuwere kaarten? (440mx zijn van 5 jaar geleden :), of is het specifiek deze kaart, of is het een kaart/mobo combinatie issue? Als ik upgrade verwacht ik wat beters, geen rode lijnen natuurlijk :)

Uw advies en kennis en inzicht is welkom :)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Gewoon nogmaals ff met een driver cleaner de oude Nvidia drivers eraf gooien.

Goedkoop bellen via VoIP