Toon posts:

Canal+ kijken op laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb kort geleden de Medion laptop van de ALDI aangeschaft met een bijgeleverde
Fly TV Express MM5 MST - TA TV Kaart. Ik heb de kabel via mijn digitale basispakket op
deze kaart en mijn digitale ontvanger aangesloten. Met het bijgeleverde Media Center van
Windows XP kan ik nu televisie kijken op mijn laptop. ( WERKT ALLEMAAL PERFECT )
Wie kan mij echter verder helpen met CableCrypt om ook zenders zoals Canal + te kunnen
kijken. Veel gelezen hierover maar het is erg onbegrijpelijk. Is mijn TV kaart hier uberhaupt geschikt voor en zo ja wie kan mij dan stap voor stap op weg helpen.

Ik zou jullie zeer erkentelijk zijn.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Volgens mij is het best wel illigaal om die zenders zonder abbo te kunnen ontvangen. en zoja--> dan ben je hier aan het verkeerde adres :).

Daarnaast, als het wel legaal is--> gewoon proberen wat te doen. Wij helpen je hier graag verder, zolang je zelf maar wat inspanning leverd. dus eerst even zelf proberen alvorens je hier aanklopt ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-07 17:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoewel dit strikt gezien niet illegaal is geloof ik*, is dit niet iets waar wij ons op GoT mee bezig houden. Illegaal of niet, netjes is het zeker niet. We gaan je niet helpen bij het omzeilen van beveiligingen, zoals je ook in onze policy terug kan lezen (Het algemeen beleid). :)

* Het signaal komt je huis in, en je mag in principe zelf weten wat je daarmee doet. Als ze niet willen dat je het decodeert, moeten ze het niet ongevraagd op je kabel zetten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.