Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Iemand (al) ervaringen met dit toestel? Kan er hier nog niks over vinden.

http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6151/index.html

• Henry Tower
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31
Ja, ik vroeg mij dit ook af. Mijn nokia 6230i heeft de geest gegeven, en zat te twijfelen tussen deze en de 6233. Ieder advies is welkom!

System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52

Verwijderd

Ik had deze telefoon ook bijna gekocht, probleem is dat er weinig over bekend is en dat hij niet in een echte winkel te verkrijgen is. Ook las ik een review dat de helderheid van het beeldscherm minder was dan de 6233 en het toetsenbord was niet echt fijn om mee te werken.

En de camera is gelijk aan die van de 6230i qua pixels. Ik heb uiteindelijk toch maar voor de 6233 gekozen.

Hieronder de link naar de review:
http://www.goodgearguide....;2136212923;pid;2484;pt;1

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link. Is inderdaad niet veel over te vinden.

Verwijderd

Ik heb deze telefoon sinds een paar dagen en vind em echt geweldig.

Ik heb geen ervaring met het scherm van de 6233, maar had voorheen ook een 6230i en vind dit een hele verbetering.

Alles erop en eraan, goed helder beeld, geluid klinkt erg goed, accu gaat lang mee.

Echt een aanrader!

De behuizing is ook erg chique, het is een soort anti-slip materiaal wat erg prettig in de hand voelt.

Toetsenbord werkt ook prima, vergelijkbaar met de 6230i alleen klikt de 5 punts toets iets harder maar niet echt hard ofzo.

Ik heb het idee dat de camera iets meer ruis heeft als de 6230i had, maar dat is subjectief want de 6230i heeft de geest gegeven. De interface van de 6151 is wel super fijn, net iets beter als de 6230i (voor zo ver dat mogelijk is)

De prijs van het toestel is helemaal geweldig, iets meer als 200 euro voor een 3G telefoon met alles erop en eraan.

Heb alle winkels afgezocht en alleen BelCompany had em (maar nergens bij mij in de buurt op voorraad). Heb em uiteindelijk bij belbeter.nl besteld wat gewoon perfect is gegaan.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 06:28 ]

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10
Heeft deze telefoon ook a2dp ondersteuning?

• Henry Tower
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31
Is de accu beter dan de 6230i?

System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52

Verwijderd

Geen idee of er A2DP op zit, maar het is een vrij nieuw ding dus lijkt me haast van wel.
Zou je gewoon Nokia even moeten bellen die kunnen je dat zeker vertellen.

De accu is beter of vergelijkbaar als de 6230i. Qua beltijd en standby tijd is het vergelijkbaar met de 6230i, maar aangezien deze telefoon meer kan kan je dus stellen dat de accu wat beter is.

Sowieso is de accu kleiner en lichter. (Scheelt niet veel maar toch)

Edit:

Volgens http://www.areamobile.de/...ia6151/360_169_893_3.html zou de 6151 gewoon A2DP moeten ondersteunen, ik heb geen idee hoe ik het kan controleren aangezien ik geen A2DP bluetooth spullen heb. (Heb niet eens een headset, alleen bluetooth in m'n laptop)

Maar volgens deze dan weer niet:

http://www.hardware.no/la...46538&view=specifications

Maar gewoon Nokia even bellen en je zou het moeten weten.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 12:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
@TRRoads

Wat zijn jouw ervaringen met het toetsenbord? Ik sms tamelijk veel. Werk nu nog met een antieke nokia 3310, voor smssen vind ik die echt geweldig. Zoek een toestel met meer mogelijkheden, maar het toetsenbord moet handig zijn, makkelijk in te drukken knoppen is een must.

Jij hebt hem inmiddels al een paar dagen in je bezit. Ben benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 21:20 ]

Verwijderd

Ik ben sedert enkele dagen in het bezit van deze Nokia 6151. Ik heb altijd een goede indruk van Nokia toestellen gehad en bij dit type is dat ook zo. Duurzame behuizing, mooie dure look, makkelijke en logische indeling van de verschillende menu's.

Voor een nokia gebruiker liggen de menu’s en de knoppen zoals altijd logisch bij elkaar. Daartegenover voelt het bij dit type aan dat je iets steviger moet indrukken met de toetsen voor berichten, dus misschien niet zo handig voor intensieve sms'ers onder ons.

Wat betreft het kleurenscherm is het wennen: het is groot en mooi qua kleuren, maar bij sommige bewerkingen voor het openen van een submenu, blijft het vorige menu in de achtergrond aanwezig en dat kan storend overkomen.

Voor mij blijft een telefoon om te bellen, dus over de kwaliteit van vb de camera, de radio en de mp3 speler, de chatdiensten, de Push to Talk diensten, internetverbindingen en andere kan ik geen vergelijking maken.

Er kon probleemloos een verbinding gemaakt worden met een bluetooth apparaat (oortje van Plantronics).

Er kan via de Nokia Suite met een usb kabel verbinding gelegd worden naar de computer en via Outlook kan je eveneens adressen en telefoonnummers beheren.

Batterij zou erg lang meegaan, zo'n 10tal dagen, maar dat heb ik nog niet kunnen uittesten, gezien ik hem pas een drietal dagen in bezit heb.

De telefoon krijgt van mij op alle vlakken een 9, want 10 zou perfect zijn en perfectie bestaat niet ;-)
Het kleurenscherm verdient een 8.

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 22:54
Vandaag deze telefoon binnengekregen.

Wat ik mij afvraag, waarom is deze (super mooie) telefoon zo onbekend ?? Iemand die iets weet over de achtergronden ?

• daanNL
Nu ongeveer een week in bezit, en het is een heerlijke "basic" telefoon.
Helaas heeft vandaag wel mn aan/uit knopje het begeven :S met veel moeite heb ik 'm nog aan kunnen krijgen, maar het knopje doet nu helemaal niks meer.

Wat zijn de ervaringen met de nokia garantie afhandeling ??

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
daanNL schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:15:
Nu ongeveer een week in bezit, en het is een heerlijke "basic" telefoon.
Helaas heeft vandaag wel mn aan/uit knopje het begeven :S met veel moeite heb ik 'm nog aan kunnen krijgen, maar het knopje doet nu helemaal niks meer.

Wat zijn de ervaringen met de nokia garantie afhandeling ??
Erg goed. Ga even langs een Nokia Service Point en dan repareren ze het meteen (als ze tijd hebben dan). Je kan hem ook laten opsturen, maar dat duurt wat langer. :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bekend probleem...

Zoals DaannO al melde, ga naar een NSP of laat `m door je leverancier opsturen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• daanNL
Oke, dat klinkt geruststellend.

Ik begrijp dat het dus handiger is om naar een Nokia Service Point te gaan dan naar de winkel (in dit geval internetshop) waar ik mijn telefoon gekocht heb ??

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

daanNL schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:35:
Oke, dat klinkt geruststellend.

Ik begrijp dat het dus handiger is om naar een Nokia Service Point te gaan dan naar de winkel (in dit geval internetshop) waar ik mijn telefoon gekocht heb ??
Ik weet niet of elke NSP ervan op de hoogte is, maar er waren wat problemen met de aan/uit knop (dat onderdeel uitmaakt van de frontcover) bij de eerste batch toestellen.

Als de betreffend NSP daarvan op de hoogte is, dan zullen ze zonder mokken je frontcover (mits voorradig) vervangen. Tevens zullen ze gelijk even een update aan de software van je toestel geven, dus zorg er even voor de je je gegevens veilig gesteld hebt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze gaat op slot. Hier op GoT verwachten we toch wel dat men iets meer tijd in een topicstart steekt. Je had best even op zijn minst de specificaties en wat afbeeldingen kunnen toevoegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 02-01-2007 17:11 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.