Keyboard: Logitech Alto

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik zag toevallig vandaag toen ik aan searchen was op de logitech, het volgende

Logitech® Alto

Is er iets meer bekend of dit nieuwe type keybord/laptop riser. Mij lijkt persoon zeer interessant.
Helaas kan ik nergens nog vinden wanneer deze op de markt komt... :(

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
moet je effe bij "notify me" aanmelden voor die info en anders effe mailen met logitech.

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik had gelezen dat ie in december uit kwam. Het is al een tijdje december en er is nog steeds geen meer info over. Weet iemand er al meer over? Ik wil ook weten wat het toetsenbord lay-out is.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• Dothan
Ik heb bij Azerty en 4lauch gevraagd wanneer die leverbaar is, en bij 4lauch verwachten ze de eerste levering ergens in de komende 3 weken.
Bij Azerty zou die op 13-12-06 bij hun leverancier op voorraad moeten zijn.

• AleSyS
Ik heb zeker interesse in die keyboard...leuk kerstkado voor mezelf :) Dus hopelijk komt ie snel uit.

• Dothan
Ik heb hem inmiddels besteld bij Azerty. Bij status staat: wacht op product(en). Ik ben benieuwd wanneer die komt.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Intussen staat deze al in de pricewatch overigens. pricewatch: Logitech Alto Keyboard (USB, Zwart) :)

• Dothan
De prijs van Azerty staat er niet bij. Zou die ook toegevoegd kunnen worden? De shop heeft een prijzenlock

• swarthur
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03-2025
Heeft iemand inmiddels de Logitech Alto in de winkel gezien?

• AleSyS
swarthur schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:40:
Heeft iemand inmiddels de Logitech Alto in de winkel gezien?
Van de week was ik bij dynabyte. Bij hun in het systeem stond als lever datum 15-12-2006, maar tot op heden nog niks binnen. Helaas konden ze ook niet aangeven wanneer deze wel binnen zou komen.

Wel is de vraagprijs 99,99 euro. Die prijs staat ook op de logitech site

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij Informatique staat aangegeven dat de leverancier ze ruim op voorraad heeft. Alleen zij zelf hebben nog geen voorraad.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• swarthur
Ik heb even gemaild naar Informatique en die zeiden het volgende:

[/quote]
Als u dit product besteld, verwachten wij deze a.s. donderdag in huis te hebben. Een dag later zou deze dan bij u kunnen worden geleverd.
[quote]

Wel raar dat dit apparaat (nog) nergens in de winkel te zien is. Ik zou wel even willen kijken of het past bij mijn MSI S262 laptop

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:47
Toevallig heb ik heb hem van de week bij Mycom in een vitrine zien liggen

Tijd van werken, tijd van rusten

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-01 11:27
hij heeft wel geen numeriek gedeelte (num pad) :(

• swarthur
Volgens de Logitech site en foto's van het product heeft hij wel een numeriek gedeelte.

• AleSyS
Driek schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:35:
Toevallig heb ik heb hem van de week bij Mycom in een vitrine zien liggen
Hmmm...interessant. Want hij staat nog niet offcieel op de site van mycom alszijnde produkt die bij hun te koop is.

EDIT:
Hij staat inmiddels wel op de site van Informatique

[ Voor 18% gewijzigd door AleSyS op 23-12-2006 22:52 ]

• AleSyS
Hebben mensen inmiddels de Alto al gespot. Ik heb nu op diverse sites gekeken, maar komt um nergens nog tegen :(

• AleSyS
Zo...heb net de Logitech Alto gehaald bij Dynabyte te Leiden. Daar kostte die 99,99 euro. Teven bleek Mycom te Leiden er 2 geleverd te hebben, tevens voor dezelfde prijs. Paradigit wist te melden dat zij waarschijnlijk volgende week kunnen gaan leveren

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-01 23:19

BioHazard

*\o/*

Kun je misschien wat fotos maken of iets dergelijks? Wil wel zien hoe het eruitziet met een laptop erop en dergelijke.

• AleSyS
BioHazard schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:10:
Kun je misschien wat fotos maken of iets dergelijks? Wil wel zien hoe het eruitziet met een laptop erop en dergelijke.
Ik ga om weer terugbrengen die Alto. Ik heb um net geinstalleerd. Je kan de klep waarop de laptop rust maar in 1 stand zetten. Ik heb zelf een Acer 5612WLMi laptop. Deze past er dus niet goed op. De laptop zakt dus naar beneden/blijft niet goed staan en dat is met de monitor dicht geklapt. Als ik de monitor open klap staat mijn laptop helemaal niet meer stevig.

Je hebt zeg maar een rubber rand waar de onderkant van de laptop om leunt/steunt en op een of andere manier is mijn laptop de dik/diep en schuift dus steeds over die rubberen rand heen.

Best jammer... :'(

• Br@m
  • Niet online
Als het goed is krijg ik hem morgen bezogd, gekocht bij informatique. Dus ben heel benieuwd. Heb zelf een ACER 5102 WLMi

• pmvoorza75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07-2025
Ik heb hetzelfde probleem. Ook mijn Acer, in dit geval een Aspire 1501, blijft niet op de rubberen rand staan. De rand is domweg te klein en te flexibel om het gewicht van de laptop te dragen. Mijn laptop glijdt over de rubberen rand heen en staat nu in de kuil tussen de rubberen rand en het toetsenbord. Ik heb dit inmiddels bij Logitech kenbaar gemaakt.

Logitech geeft in de documentatie en op de site aan dat de Alto geschikt is voor laptop's tot 4,1 kg. Mijn Acer is volgens de specificaties 3,4 kg, dus het zou moeten kunnen. Jammer, want het is verder een prima ding om comfortabel met de laptop te werken.

• AleSyS
Ik heb um vandaag teruggebracht bij Dynabyte. Tevens het probleem ook aan de verkopers daar laten zien. Die waren ook een beetje verbaasd over de afwerking.

Uiteindelijk vind ik het die 100 euro niet echt waard met wat Logitech afleverd....

• swarthur
Ik heb hem net aangeschaft bij mycom. Bij mijn laptop werkt het ding perfect. Ik heb de MSI 262 Megabook. Mijn laptop staat stabiel, ik kan nog bij m'n koptelefoon ingang en omdat ze beide zwart zijn ziet het er erg mooi uit!

• Br@m
  • Niet online
Ik heb hem binnen, en het is een perfect ding. De voetjes onder mijn laptop blijven netje staan op de rubber rand van de ALTO. Dus hier geen problemen in ieder geval. Alleen het scherm vind ik wel wat hoog staan nu, maar dat is het énigste eigenlijk..

Zal zo even een foto plaatsen..

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.looij34/P1000197.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Br@m op 29-12-2006 17:29 ]

• swarthur
Wat me wel opvalt is dat hij verschrikkelijk besmettelijk is. Heel snel vetvlekken, wel jammer dat kon ook anders lijkt mij.

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Net gekocht bij Dynabyte, uit getest en ga ehm meteen terug brengen :(.
De laptop glijdt weg van het rubber, gewoon echt veelste klein. Ze hebben er geen rekening mee gehouden dat de meeste laptops tegewoordig een ronde voorkant hebben. Tevens zit ik met die standaard te ver van mijn scherm af. (Verder weg zitten met een 17" inch scherm met 1920*1200 is niet fijn).
Ook nog te vermelden is dat het rubber zeer besmettelijk is. Hij stond 10 minuten uitgepakt en had al het stof van mijn kamer al te pakken |:(.
Je kan deze standaard aanschaffen als je a) een lage resolutie heb en b) een vierkante voorkant heb van je lappie ;)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-01 20:17
Ik heb ook wel interesse in de alto, maar wat ik mij afvraag is het volgende: Is het een vast toetsenbord aan de standaard of is deze los te koppelen?

• swarthur
Nee, het is een vast toetsenboard, vond ik ook wel jammer.

• Peran
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04-2025
Is het de alto handig voor een 17" laptop? resolutie 1400 x 900
Ervaringen?

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Heb dit toetsenbord net gisteren binnen gekregen; in tegenstelling tot de (overwegend) negatieve berichten hier ben ik er erg positief over! Ik zou alleen graag willen weten of en hoe het mogelijk is om de sneltoetsen aan te passen; zo werken de sneltoetsen voor het bedienen van een media speler (ikzelf gebruik winamp) niet...

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02-2025
Iemand al een Alto getest in combinatie met een Asus A6 serie notebook? Ik heb een A6T en zit er sterk over te denken een Alto toetsenbord aan te schaffen, maar wil wel graag weten of mijn laptop er goed in zal blijven staan...

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Kijk gewoon naar de voorkant en onderkant, als deze beide goed plat zijn en er geen uitstekende dingen op zitten moet dat wel goed gaan lijkt me...

Verwijderd

Ik heb nu ook een Alto aangeschaft, maar bij mij reageert het toetsenbord heel slecht (of niet of de letters blijven hangen). Iemand die dit probleem herkent?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:45:
Ik heb nu ook een Alto aangeschaft, maar bij mij reageert het toetsenbord heel slecht (of niet of de letters blijven hangen). Iemand die dit probleem herkent?
Ik herken het probleem, maar alleen als mijn laptop op zijn eigen accu werkt. Als hij op netstroom staat is er niets aan de hand. Verder glijd hij ook bij mij van de daarvoor bedoelde rubber rand af, maar in de gebruiksaanwijzing staat ook al dat je hem gewoon op het scharnier (rubber rand) kan zetten. Verder vind ik de USB absoluut ontoereikend in stroom (haalt hij natuurlijk uit de laptop) maar als deze op netstroom staat dan is een Ifeel muis al te veel :S. Verder echt een heel prima ding (door laptop op scharnier te zetten staat beeldscherm op precies de goede hoogte. Ook het toetsenbord is naar mijn smaak erg stil en geeft bijna geet typ geratel.

• Dothan
Er is nu ook de Logitech Alto Cordless. In een review is te lezen dat deze wel verbeteringen heeft. Jammer dat ze die rubberen rand niet anders hebben gedaan. Het trekt stof aan en er blijven allemaal vette vingers op staan. Zijn er misschien al mensen met de cordless?

Pagina: 1