Piepen bij het spelen van track mania nations...

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01 22:41
Het systeem:

xfx geforce 8800 gtx
2 GB RAM
Core 2 Duo E6600
250 giga HD
Asus P5B
...

Bij het spelen van spellen zoals battlefield 2, nfs carbon(alles high @ 1280*1024) heb ik nergens last van. Maar als ik track mania nations speel, dan hoor ik een irritant gepiep uit de pc komen :( De toonhoogte verschilt naarmate ik de resolutie verander. Ik heb al track mania eens herinstalleerd, maar dit helpt niet, nog iemand last van?(ik vermoed de videokaart) Kan dit kwaad?

Het is eigenlijk een fluittoon, kunnen dit condensators zijn(op het mobo dus, ik kan het gepiep niet localiseren dus kon ik niet zeker zijn of het de videokaart was) Maar dit kan toch niet bij maar één spel voorkomen en bij andere spellen niet... Wel moet ik zeggen dat track mania nations het zwaarste spel is. Het is het enigste spel dat onder de 90 fps komt(battlefield 2142 komt bijvoorbeeld niet onder de 100 met alles op hoog en 1280 x 1024), maar dit is denk ik cpubottleneck, daar het niet scheelt(in BF2 ook) of ik nu de resolutie verlaag of verhoog.

[ Voor 37% gewijzigd door skelleniels op 30-11-2006 22:37 ]

http://specs.tweak.to/16567

Verwijderd

Dat heb ik sinds enkele dagen ook alleen in trackmania, bij mij hoor ik duidelijk het verkeer over de netwerkkaart over de geluidsuitgang. Nooit eerder gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 22:02 ]

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01 22:41
Ben al blij dat ik niet de enigste ben, ook met een 8800 gtx?

http://specs.tweak.to/16567

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-01 11:56

tweakraiser

I have such sites to show you

Wow, vreemd verschijnsel...
Ik weet dat tmn vaag is qua cpu gebruik enzo maar die piep heb ik niet gehoord nog.
Ik maak overigens geen gebruik van een 8800 variant.

[ Voor 20% gewijzigd door tweakraiser op 30-11-2006 22:19 ]

Strava | Webdesign

Verwijderd

skelleniels schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:16:
Ben al blij dat ik niet de enigste ben, ook met een 8800 gtx?
nee, een unlocked opgefokt 6800le. Nou heb ik het net een rondje gedraait, en nou hoor ik het weer niet. Gister en vanmiddag wel. Krijg trouwens ook steeds meer lockups in het spel, is ook nieuw. Zal de volgende keer dat ik het hoor eens pc herstarten.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:10

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Dit topic hoort hier dus niet thuis. Wat betreft jouw probleem:
GoT Search - piepende spoelen
GoT Search - piepende PC
GoT Search - computer hoge pieptoon
Zo zullen er nog meer combinaties zijn. I.p.v. 'piepen' eens het woord 'sissen' gebruiken bv. :Y).

Daar is best wel wat mee te vinden. Reacties zoals deze zijn daarmee wel te vinden :).

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Probeer eerst even met die zoekopdrachten het probleem te lokaliseren en op te lossen. Mocht dat niet lukken aarzel dan niet om even iets verder te zoeken. Kom je er alsnog niet uit open dan opnieuw een topic in het juiste subforum. Plaats er dan ook even de volledige en relevante specificaties bij ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.