Sinds een tijdje gebruik ik gentoo op mn laptop. Alles werkt ondertussen prima, na wat 'kinderziektes'. Echter, als ik met KDevelop een c++ project start, en dit vervolgens ga compileren (gewoon hello world, zegmaar), gaat automake & friends prima, maar bij configure stikt ie ergens in:
Nu is dit niet zo'n enorm probleem, als je het commando runt, werkt het uiteindelijk wel. Ik vroeg me echter af of het versieverschil verder problemen op kan/zal leveren?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| checking for correct ltmain.sh version... no configure: error: *** [Gentoo] sanity check failed! *** *** libtool.m4 and ltmain.sh have a version mismatch! *** *** (libtool.m4 = 1.5.22, ltmain.sh = 1.5a) *** Please run: libtoolize --copy --force if appropriate, please contact the maintainer of this package (or your distribution) for help. *** Exited with status: 1 *** |
Nu is dit niet zo'n enorm probleem, als je het commando runt, werkt het uiteindelijk wel. Ik vroeg me echter af of het versieverschil verder problemen op kan/zal leveren?