Toon posts:

[Vista] Link aanklikken in mIRC geeft foutmelding van IE*

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Sinds twee weken heb ik windows vista geïnstalleerd om het eens uit te proberen. Nu heb ik sinds gisteren een probleem met Mirc. Als ik namelijk een irc-link in internet explorer aanklik, krijg ik de foutmelding dat internet explorer die link niet kan vinden. Met Firefox heb ik dit probleem niet. Heeft iemand van jullie hier enige ervaring mee? Is het een bepaalde instelling in mirc of in internet explorer dat ik moet aanpassen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan zodat het wat duidelijekr is - 'Vista en Mirc' zegt natuurlijk helemaal niets over je topic he :)

Verwijderd

Topicstarter
idd, nadat ik de post had geplaatst kwam dit ook in me op. Maar te laat natuurlijk :)

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 13:27
Sorry dat ik deze topic weer aanhaal, inmiddels alweer 2 weken oud. Maar ik heb precies hetzelfde probleem en aangezien hier nog geen oplossing staat, dacht ik dat een kick misschien wel op zn plaats is...?

Misschien nog wat toevoegen... Een download link naar een irc server is aanklikbaar via een website. IE opent mIRC, maar verder wordt er niet automatisch naar de server geconnect etc... Tevens komt IE met de error dat de link niet gevonden kan worden...

[ Voor 38% gewijzigd door erickov op 16-01-2007 19:59 ]

Uncomfortable silence can be so loud...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Het is niet helemaal een oplossing natuurlijk, maar ik kan in ieder geval bevestigen dat dit met FireFox 2.0 prima werkt. Ik gebruik IE7 dan ook helemaal niet, ik gebruik standaard FireFox 2.0 onder Windows Vista. ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

beste

inderdaad met firefox werkt het enkel dat het niet mogelijk is om een ctrl-v uit te voeren om dan effectief het bestand te downloaden... dit kan je wel via iexplorer in vista, dus momenteel moet je de packetnews-site openen om gemakkelijk te werken, indien ik een oplossing vindt laat ik het jullie weten om dit gemakkelijker te doen verlopen

domi

Verwijderd

Wat ik doe:

open mIRC.
Right-click IE en ´open als administrator´

DAN WERKT HET WEL!!!

(ik gebruik Vista, IE7)
Pagina: 1