Toon posts:

Project IGI Level 7 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in dat kamp waar die tank staat iedereen uitgemoord, en nou ben ik in dat andere kamp met die fueltanks. maar ik kam daar het kamp niet in, weet iemand misschien hoe da kan. ????

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:55

Beaves

Usque ad Finem

Is dat die level waar je die fueltanks moet opblazen? Als dat het geval is, dan kan je gewoon over het hek klimmen :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Jah aan de achterkant. Over het hek. Took a while for me too

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 09:45

BEVEL

s9.BeVeL

ik ben bij de eindlevel (denk ik)
Je weet wel.. met dat goed bewaakt fort.. als je bij die kabellift begint enzo..

maar ik zit een beetje door dat fort heen te dartelen.. moet in een kamp komen om een bom te ontmantelen..

Alleeeen.. staat dus een lastig hekkie om dat gebouw..
hoe kom je dus in dit gebouw??????

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

Is dat Project Igi een beetje tof? Ik bedoel; ik wil ff wat games kopen ofzo, want ik heb net een nieuwe bak (>:)) en ik twijfel nog een beetje.

Alice ga ik vanmiddag ook ff halen, die demo heeft me wel overtuigd, maar van Project Igi is er geen demo, heb alleen maar wat screens gezien, en de site op Eidos is overbelast blah blah ofzo, dus daar kan ik verder ook niet te veel vinden.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Van project IGI is zekers wel een demo, ik weet niet waar je hem kunt vinden maar hij bestaat wel :)
Ik heb hem op dvd.....

Het lijkt mij ook wel een kewl spel,.....

Verwijderd

www.3dgamers.com
www.fileplanet.com

daar staat ie wel tussen denk ik :)

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

Ah kijk bedankt, daar heb ik wat aan!

ik had eigenlijk wel verwacht dat die demo op 3dfiles had gestaan, niet dus. en op de eidos site zelf was overbelast, dus dat was ff lastig. bedankt!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Verspil geen geld aan project IGI.
Het is absoluut geen 100 piek waard.
Als je er wat "goedkoper" >:) aan kan komen is het wel leuk om te spelen, maar om te kopen, nee.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Precies >:)

Maar eigenlijk vond ik behalve Half-Life en Transport Tycoon Deluxe geen enkel spel de moeite waard om te kopen :)

Us bin zunig (en illegaal bezig :))

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 21:36

JK

Dat zwaar beveiligde fort is nog LANG niet het einde hoor :) Naja.. nog lang niet.. denk dat je nog een level of 4, 5 moet.
Project IGI is een zwaar relaxt spel, maar denk je bent het toch redelijk snel zat als je 'm denk ik 2x hebt uitgespeeld. Jammer dat ie echt geen multiplayer functie heeft, dan was het spel zeker te weten 100 piek waard.

Verwijderd

ik zit in level ?? als in het begin die tank komt aanrijden.
kan het kloppen dat er ook een mijnenveld is??

ija IGI is zeker zijn geld waard, maar is geen echte topper, aangezien er geen in-game save mode is en geen mutliplay :(

Verwijderd

Ik vind het spel wel leuk hoor, heb er niet voor betaald >:) en zou er denk ik ook geen 100 piek voor over hebben maar hij is zeker wel het downloaden waard :P
Pagina: 1