Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Ervaringen met PC Megastore?

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment ben ik een game PC aan het plannen. Ik heb verleden jaar mijn huidige PC lichtjes geupgrade (was toen ook al 4 jaar oud) en tot mijn spijt moet ik vaststellen dat ik toen beter meteen een nieuw systeem had gekocht, was goedkoper geweest.

Maar wat ik eigenlijk wou vragen: ik denk eraan om de PC willen laten samenstellen door PC Megastore en dan ook meteen een Pick up&Return garantie te nemen (zelf noemen ze het 'PCM plus' of zoiets).

Wie heeft er al ervaring met deze online shop? Zijn jullie tevreden over de assemblage van de PC en over de service die ze leveren, vooral dan bij herstelwerk en zaken die onder de garantie vallen?

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:40

Beugelfles

I love rusty spoons

http://tweakers.net/shopsurvey/5624 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Beugelfles op 30-11-2006 19:31 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, weet ik en de reacties zijn zeer lovend, maar ik wil toch wel echt weten wat degenen die hun systeem door hen hebben laten samenstellen ervan vinden. En zo heb ik maar 1 reactie gevonden...

Langs de andere kant, de meeste personen die verstand genoeg hebben van het bouwen van PC's doen dit waarschijnlijk zelf... x)

Misschien een beetje een self-defeating question dus...

Nou ja, aangezien het om een systeem van om en bij de €1600 gaat wou ik hier toch nog eventjes informeren...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 19:40 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm ervaringen met een shop. Daarvoor is er dus een Shop Survey.

Dicht dus.

Dit topic is gesloten.