Toon posts:

MCE Remote op iMON (VFD) IR receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Haai,

Iemand toevallig ervaringe met een standaard MediaCentre afstandsbediening op een iMon (VFD) receiver. Deze receiver zit namenlijk in mijn Coolermaster CM260 Media kast maar de standaard afstands bediening die daar bij zit wil ik niet gebruiken. Ik wil namenlijk een gewone MCE afstandsbediening.

Op dit moment doet mijn iMon afstandsbedieing het wel, ik kan er de pc ook mee aan en uitzetten.

De MCE afstandsbediening doet helemaal niks, moet ik hier nog een driver voor installeren ofzo? of kan dit gewoon helemaal niet op deze ontvanger.

Alle nuttige tips zijn welkom :)

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Heb je deze? Dan zit er toch een speciale ontvanger bij?

Verwijderd

Topicstarter
wel de afstandsbediening niet de ontvanger. De ontvanger zit in de kast gebouwd (CM260 van Coolermaster). De mce afstandsbediening heb ik los gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee .... jamme zeg :)

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:49
als beide gewoon via IR werken en op het zelfde kanaal zitten enzo zou het moeten werken met een kleine driver, weet niet welke je nodig hebt. Ik kon zelf op de school laptops waar ook een IR receiver in zat gebouwd de MCE remote gebruiken.

misschien heb je hier wat aan btw: http://www.byremote.com.a...20is%20this%20all%20about

~ Mijn prog blog!