Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
Ik merk geen vertraging.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 17:32 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hier wel vertraging. FF 2.0 win Xp.Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:33:
Geen vertraging zeg je? gebruik jij IE7? Ik namelijk wel, en heb het op zowel XP met IE7 en Vista IE7.
De menu laadt snel in maar het content kader niet
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
*spuit 11 :P*
[ Voor 5% gewijzigd door Mad Marty op 30-11-2006 17:37 . Reden: spuit enzo ]
Rail Away!
Het is nog nooit voorgekomen overigens. En de site van mehost zelf is sowieso erg snel, en die gebruikt dezelfde hosting. Normaal is het bloedjesnel.Mad Marty schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:37:
De content wacht bij mij op 4.adbright.com oid, lijkt er dus op dat de verbinding naar je ads een beetje langzaam is, zie ik overigens wel vaker op websites
Verwijderd
Geen vertraging met Firefox 1.5 op XP.Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:33:
Geen vertraging zeg je? gebruik jij IE7? Ik namelijk wel, en heb het op zowel XP met IE7 en Vista IE7.
Javascript stond standaard uit, dus adbrite zal wel het probleem geven.
adbrite.com? mmmm zal die even offline halen en kijken of het dan is opgelost. En ja dit zijn advertenties die bijna niets opleverenMAX3400 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:37:
Hij staat bij mij enorm lang te hikken op content van adbrite.com; is dat een inline advertentie-meuk-site?
Dat de site het doet, wil nog niet zeggen dat de request naar de advertentie-database en de daarbijbehorende codes/graphics snel kan. Misschien is het backend naar die server wel enorm druk.Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:40:
Heb adbrite uitgezet en het probleem is opgelost. Dank jullie wel. Wel raar trouwens? De adbrite.com website doet het gewoon.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Maar dat is uiteraard een andere dicussieDannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:44:
Raad Adbrite overigens niet aan. Bedragen lopen automatisch terug naar een lager bedrag zonder opgaaf van rede.
Je had natuurlijk ook zelf makkelijk tot deze conclusie kunnen komen door een beetje te letten op de statusbalk van je browser
Rail Away!
Ik heb het serieus niet gemerkt, in IE7 was niets te zien in de balk voor zover ik weetMad Marty schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:49:
[...]
Maar dat is uiteraard een andere dicussie
Je had natuurlijk ook zelf makkelijk tot deze conclusie kunnen komen door een beetje te letten op de statusbalk van je browser
Op het moment dat GA niet bereikbaar is wordt je pagina errug traaaag,....
We verwachten van users wel dat ze niet alleen maar denken, maar ook acties daadwerkelijk doen... Als je denkt te weten waar het probleem aan ligt, dan kan je dat toch zelf proberen te isoleren?Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:51:
[...]
Ik heb het serieus niet gemerkt, in IE7 was niets te zien in de balk voor zover ik weetEn dacht zelf aan een database probleem of iets dergelijks, maarja, soms zijn die stomme kleine dingen de oorzaak terwijl je veel te groot denkt.
Het is iig opgelost
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik zit niet meer bij GA, die achterlijke lui hebben mij geblacklisted omdat ik zogenaamd fraude pleegdeYoda schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:09:
Probleem kan ook voorkomen als je google analytics gebruikt en de include boven in je pagina zet.
Op het moment dat GA niet bereikbaar is wordt je pagina errug traaaag,....