Website plotseling abnormaal langzaam geworden!

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 21:27
Mijn website is plotseling dus heel erg langzaam geworden met pagina's laden. Vanochtend ging het allemaal nog bloedsnel, maar nu is het zowat niet meer te bezoeken (duurt 15sec per pagina :'( )
Ik gebruik Joomla 1.0.10 (als ik naar 11 upgrade heb ik problemen) Maar heb het dus sinds vanmiddag.

Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar heb sowieso niets veranderd sinds gisterenavond. De website van de hosting (www.mehost.nl) is gewoon nog snel. Dit is overigens nog nooit voorgekomen.

Dit is mijn website:

http://www.u-subjects.nl

Hopelijk kan iemand mij helpen, want die website wordt dagelijks bijgewerkt (nieuws).

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Verwijderd

Weet je zeker of het niet een lokaal probleem is?
Ik merk geen vertraging.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 17:32 ]

• Dannydekr
Geen vertraging zeg je? gebruik jij IE7? Ik namelijk wel, en heb het op zowel XP met IE7 en Vista IE7.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:33:
Geen vertraging zeg je? gebruik jij IE7? Ik namelijk wel, en heb het op zowel XP met IE7 en Vista IE7.
Hier wel vertraging. FF 2.0 win Xp.
De menu laadt snel in maar het content kader niet :?

• MAX3400
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hij staat bij mij enorm lang te hikken op content van adbrite.com; is dat een inline advertentie-meuk-site?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

De content wacht bij mij op 4.adbright.com oid, lijkt er dus op dat de verbinding naar je ads een beetje langzaam is, zie ik overigens wel vaker op websites

*spuit 11 :P*

[ Voor 5% gewijzigd door Mad Marty op 30-11-2006 17:37 . Reden: spuit enzo ]

Rail Away!

• Dannydekr
Bij mij laad hij alleen de achtergrond, en de rest niet. Alles komt na 15-20 seconden tevoorschijn. Heb het sinds vanmiddag later en heb serieus niets veranderd..

• Dannydekr
Mad Marty schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:37:
De content wacht bij mij op 4.adbright.com oid, lijkt er dus op dat de verbinding naar je ads een beetje langzaam is, zie ik overigens wel vaker op websites
Het is nog nooit voorgekomen overigens. En de site van mehost zelf is sowieso erg snel, en die gebruikt dezelfde hosting. Normaal is het bloedjesnel.

Verwijderd

Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:33:
Geen vertraging met Firefox 1.5 op XP.
Javascript stond standaard uit, dus adbrite zal wel het probleem geven.

• Dannydekr
MAX3400 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:37:
Hij staat bij mij enorm lang te hikken op content van adbrite.com; is dat een inline advertentie-meuk-site?
adbrite.com? mmmm zal die even offline halen en kijken of het dan is opgelost. En ja dit zijn advertenties die bijna niets opleveren 8)7 (1 adver. link, wil alles zoveel mogelijk zonder doen)

• Dannydekr
Heb adbrite uitgezet en het probleem is opgelost. Dank jullie wel :P . Wel raar trouwens? De adbrite.com website doet het gewoon.

• MAX3400
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:40:
Heb adbrite uitgezet en het probleem is opgelost. Dank jullie wel :P . Wel raar trouwens? De adbrite.com website doet het gewoon.
Dat de site het doet, wil nog niet zeggen dat de request naar de advertentie-database en de daarbijbehorende codes/graphics snel kan. Misschien is het backend naar die server wel enorm druk.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dannydekr
Raad Adbrite overigens niet aan. Bedragen lopen automatisch terug naar een lager bedrag zonder opgaaf van rede.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:44:
Raad Adbrite overigens niet aan. Bedragen lopen automatisch terug naar een lager bedrag zonder opgaaf van rede.
Maar dat is uiteraard een andere dicussie :P
Je had natuurlijk ook zelf makkelijk tot deze conclusie kunnen komen door een beetje te letten op de statusbalk van je browser ;)

Rail Away!

• Dannydekr
Mad Marty schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:49:
[...]

Maar dat is uiteraard een andere dicussie :P
Je had natuurlijk ook zelf makkelijk tot deze conclusie kunnen komen door een beetje te letten op de statusbalk van je browser ;)
Ik heb het serieus niet gemerkt, in IE7 was niets te zien in de balk voor zover ik weet :) En dacht zelf aan een database probleem of iets dergelijks, maarja, soms zijn die stomme kleine dingen de oorzaak terwijl je veel te groot denkt.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11 12:52

Yoda

Can you feel it?

Probleem kan ook voorkomen als je google analytics gebruikt en de include boven in je pagina zet.

Op het moment dat GA niet bereikbaar is wordt je pagina errug traaaag,....

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dannydeman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:51:
[...]

Ik heb het serieus niet gemerkt, in IE7 was niets te zien in de balk voor zover ik weet :) En dacht zelf aan een database probleem of iets dergelijks, maarja, soms zijn die stomme kleine dingen de oorzaak terwijl je veel te groot denkt.
We verwachten van users wel dat ze niet alleen maar denken, maar ook acties daadwerkelijk doen... Als je denkt te weten waar het probleem aan ligt, dan kan je dat toch zelf proberen te isoleren?

Het is iig opgelost ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Dannydekr
Yoda schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:09:
Probleem kan ook voorkomen als je google analytics gebruikt en de include boven in je pagina zet.

Op het moment dat GA niet bereikbaar is wordt je pagina errug traaaag,....
Ik zit niet meer bij GA, die achterlijke lui hebben mij geblacklisted omdat ik zogenaamd fraude pleegde :S Er bleek een figuur te zijn die 30x op de advertenties heeft gedrukt, en ik heb er niets mee te maken. Toevallig dat ik al bijna bij het uitbetaal bedrag zat :)

Pagina: 1