Toon posts:

Asus p5a-b baby AT vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus dit moederbord. Ik zie ook dat er een atx voeding op kan!!

Maar ik zie nergens in de handleiding of op de asus site staan dat dit ook gebruiklt kan worden.

Dit is misschien een beetje een domme vraag. Maar kan ik dus een atx kast gebruiken??

Alvast bedankt..

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
jepz... staat zelfs in de manual....ff beter lezen....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 februari 2001 18:48 schreef Dualdude het volgende:
jepz... staat zelfs in de manual....ff beter lezen....
?? waar dan????
Welke blz..

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 14:19

Opa

Nu Multifocaal!

Het belangrijkste is of je de aan/uit schakelaar kan vervangen door bijv de reset schakelaar.
Ik heb zelf voor dit probleem gestaan met een Tyan 1590 en het is zo lang gaan duren dat ik maar een Duron heb gekocht. :)
Een ATX voeding gaat namelijk aan van een puls van een knop die in en uit gaat, terwijl een AT knop ingedrukt blijft om contact te maken. check de FAQ van Asus ff (www.asuscom.de of [url="http://www.asus.com.tw)"]www.asus.com.tw)[/url]

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 februari 2001 18:57 schreef victorvo het volgende:
Het belangrijkste is of je de aan/uit schakelaar kan vervangen door bijv de reset schakelaar.
Ik heb zelf voor dit probleem gestaan met een Tyan 1590 en het is zo lang gaan duren dat ik maar een Duron heb gekocht. :)
Een ATX voeding gaat namelijk aan van een puls van een knop die in en uit gaat, terwijl een AT knop ingedrukt blijft om contact te maken. check de FAQ van Asus ff (www.asuscom.de of [url="http://www.asus.com.tw)"]www.asus.com.tw)[/url]
Dat snap ik!! Ik heb zelf een AT-kast, en omdat er op mijn mobo een ATX en een AT connector (ik weet niet hoe ik dit moet noemen) zit, wil ik dus een ATX-kast.

Verwijderd

zo'n soort mobo had ik voor deze ook(was een epox) ik heb m in een AT en ATX kast gehad en dat ging perfect.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 14:19

Opa

Nu Multifocaal!

Nou snappikem...

In goede ATX kasten (AOpen HX45, HX08) zitten gaten voor AT MoBo's, met beschrijving erbij gestanst.
Als het helemaal mooi is zit er ook een achterplaatje bij met DIN toetsenbord gat.

Gewoon ff zo een kast bekijken in de winkel.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

meestal zit dat plaatje voor de din aansluiting er al standaard in gestanst.
En at mobo's passen in bijna elke atx kast.

Verwijderd

Ik heb hem zelf ook twee jaar op atx gebruikt, werkt prima.
Pagina: 1