Wil jij werken voor een nederlandse gamesite

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:03

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Hey,

Ik zoek mensen die serieus mee willen werken aan de binnenkort te lanceren site Dutchgaming. We zoeken namelijk nog iemand voor de hardware secite. Ik benadruk echt dat ik verwacht dat je je voor 100% inzet en echt weet waar je het over hebt. Je moet een beetje html kennis hebben om je posts wat mooier te maken. Je wordt voor het werk NIET betaald, maar je kan natuurlijk wel contact zoeken met uitgevers, of zij misschien een Stuk hardware willen leveren voor een review, en als je mazzel hebt mag je het misschien wel houden, dus de enige betaling die er is, is in natura. Dit is het ongeveer wel, als je interesse hebt stuur me dan een e-mail op
<a href="mailto:woutf@daxis.nl">woutf@daxis.nl</a> Met je naam, leeftijd, het liefst een nederlandstalige geschreven artikel/(P)review zodat we alvast een indruk kunnen krijgen. De bedoeling is om met deze site bij het rijtje van groten Nederlandstalige te komen, en aangezien dat er (nog) niet veel zijn, moet dit lukken als we met een team van gemotiveerde serieue mensen werken.

Je kan me ook nog contacten op ICQ: 47188000

Wout Funnekotter
Dutchgaming

Dit topic is gesloten.