• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Hallo,

Ik heb het spel Rollercoaster Tycoon al ene tijdje, alleen loopt hij na verloop van een tijd erg traag. Ik denk dat de memory leak hiermee te maken heeft. En die hebben ze er ook uitgehaald in een patch, alleen krijg ik de patch niet geinstalleerd. Als ik op de patch .exe file click krijg ik het volgende bericht:
Cannot locate RCT3 (Europe), RETAIL, on your computer. Ik heb het ook al geprobeerd met VS versie en andere patches, maarnee...

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 16:16
Heb je ook geprobeert om de patch in het mapje van Rollercoaster te zetten?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 09:32

KatirZan

Wandelende orgaanzak

misschien dat je de verkeerde taalversie van de patch gedownload hebt ;) probeer eerst eens een gewoon engelse versie

Wabbawabbawabbawabba

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 20:48
Klinkt eerder als een videokaart die te heet word en zichzelf uit veiligheid terugklokt dan een memoryleak imho, maar ik ken het spel verder niet dus weet het niet zeker. Misschien kun je het spel het beste eens vanaf CD/DVD opnieuw instaleren en dan kijken of die het wel vind, ik denk dat die de verwijzing naar het spel niet kan vinden in het register. Wat je ook kunt doen is bij Control Panel naar Ad/Remove Programs gaan (Software in het Nederlands volgens mij...) en dan naar RollerCoasterTycoon 3 gaan en klikken op Uninstall. Meestal krijg je dan een optie om de instalatie te repareren. (Als het spel niet in die lijst van programma's voorkomt is het sowieso verkeerd geinstaleerd en is het nodig om opnieuw te instaleren vanaf CD voordat je de patch kunt instaleren)

• SOEPSTENGEL13
Ik zal het eens proberen, btw. verkeerde taal versie? Zijn 2 versies europe en usa.

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 16:16
Heb je het spel in de standaard instal map geinstalleerd ;) misschien kan die em daarom wel niet vinden ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:05
Tikje naar SPV aangezien het hier een probleem betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEPSTENGEL13
Klopt, kwam er later pas achter dat er ook nog een probleem forum was. Maar ik had het eerst wel in D:\ folder, inmiddels herinstalleerd en wel in C:\Program Files
Pagina: 1