Mijn systeem:
Amd64-3000
Asus k8v deluxe
2 x 512mb geheugen twinmos
Ati radeon 9800 128mb
creative audigy 2 zs
2x maxtor 80gb S-ata raid 0
Voeding: Tagan 380W
Temps niet boven de 40 graden
Memtest zal ik vanavond draaien
Voltage lijnen: 12+ = 12.224
5+ = 5.117
3.3+ = 3.296
vcore = 1.454
Na een behoorlijke periode van irritatie vanwege vastlopen met Battlefield 2 ben ik gaan proberen waar het vastlopen aan kon liggen.
Windows opnieuw geinstalleerd, geluidskaart, tv-kaart en om en om de geheugenmodules geprobeerd, maar telkens liep die weer vast.
Meestal was bij het vastlopen een hoge piep te horen en het scherm bevroor, de muis reageerde ook nergens meer op. Het gebeurde ook dat bij het laden van windows het systeem vastliep, net voor inlogscherm. Of tijdens surfen op internet... Behoorlijk klote dus!
Maar ondanks alles blijft het systeem vastlopen.
Ik heb het vermoeden dat het aan het Mobo of aan de proc zal liggen, maar weet het niet zeker.
Mijn vraag is of iemand mij verduidelijking kan geven.
Bij voorbaat veel dank!
(alles heeft nieuwste drivers)
Amd64-3000
Asus k8v deluxe
2 x 512mb geheugen twinmos
Ati radeon 9800 128mb
creative audigy 2 zs
2x maxtor 80gb S-ata raid 0
Voeding: Tagan 380W
Temps niet boven de 40 graden
Memtest zal ik vanavond draaien
Voltage lijnen: 12+ = 12.224
5+ = 5.117
3.3+ = 3.296
vcore = 1.454
Na een behoorlijke periode van irritatie vanwege vastlopen met Battlefield 2 ben ik gaan proberen waar het vastlopen aan kon liggen.
Windows opnieuw geinstalleerd, geluidskaart, tv-kaart en om en om de geheugenmodules geprobeerd, maar telkens liep die weer vast.
Meestal was bij het vastlopen een hoge piep te horen en het scherm bevroor, de muis reageerde ook nergens meer op. Het gebeurde ook dat bij het laden van windows het systeem vastliep, net voor inlogscherm. Of tijdens surfen op internet... Behoorlijk klote dus!
Maar ondanks alles blijft het systeem vastlopen.
Ik heb het vermoeden dat het aan het Mobo of aan de proc zal liggen, maar weet het niet zeker.
Mijn vraag is of iemand mij verduidelijking kan geven.
Bij voorbaat veel dank!
(alles heeft nieuwste drivers)
[ Voor 11% gewijzigd door Arjen86 op 30-11-2006 16:41 ]