Welkom ! Ik zal proberen antwoord te geven op je vragenAnoniem: 32226 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:48:
Zo ik heb dit leuke tooltje ook maar es geinstalleerd en mijzelf aangemeld bij team GoT. Beetje zoals de oude powercow tijden. Dit is alleen iets minder heftig voor mijn oudere pcs.
Ik heb alleen een paar vragen :
1. Sinds gisteren ben ik aan het pulsen, mooi maar ik zie in mijn profile geen enkele puls erbij komen. De pulses worden geregistreerd maar niet aan het totaal toegevoegd. Wat doe ik verkeerd?
2. Ik heb 2 pcs, laptop en desktop hoe zorg ik dat die naar verschilldene subprofiles gaan pulsen?
3. Kan je ook de gemuisde afstand meten?
Leuk om weer es aan zoiets mee te doen
1. Ik neem aan dat je met pulsen bedoelt dat je het programma draait en je gewoon braaf aan het tikken en klikken bent

2. Je moet inderdaad voor iedere pc een ander profile gebruiken. Dit doe je door op www.whatpulse.org in te loggen (linker kant van de site) en bij Pulse Profiles een nieuw profile toe te voegen. In jouw geval heb je dus twee profiles nodig. Als je inlogt op het programma zelf, wordt naar je username, wachtwoord en pulseprofile gevraagd. Username en wachtwoord blijven voor beide pc's hetzelfde, je pulseprofile verschilt dus per pc !
3. Dit programma meet inderdaad de muisafstand
Hoop dat alles een beetje duidelijk is ! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust
Nog één ding, je hebt het vast al ergens gelezen of gehoord, als je andere mensen mee laat doen met dit ''project'', moet je een nieuwe account voor ze maken. Het is dus niet de bedoeling dat je gewoon een profile maakt (onder jouw account) en ze laat pulsen, dit is NIET toegestaan en wordt als cheaten beschouwd. Kortom, één user per account.
Veel tik, klik en muisplezier
@ Problem?, U heeft gelijk, gare fout van me, thx !