Hehe ok eindelijk zijn we terug in jullie team

We zijn jullie wel een uitleg verschuldigd dus beginnen we maar meteen met ons verhaaltje:
Het begon allemaal op 14 december 2005 (ondertussen iets meer dan een jaar) waar wij:
besloten om GoT eens te pesten en jullie voor een dag te verlaten, samen waren we toen goed voor 27,49milj keys, nu ongeveer 51milj.
Die dag had GoT voor het eerst een negatieve output
Blijkbaar waren sommige mensen niet zo gelukkig – wat begrijpelijk is – met ons vertrek.
Om ze een beetje te laten afkoelen besloten we de volgende dag niet terug te komen, maar gewoon rustig blijven wachten tot jullie bijna LUElinks terug hadden ingehaald zodat wij het gat konden dichten, maar het is iets anders gelopen. Natuurlijk bleven we al die tijd met veel plezier jullie prachtige stats volgen, waarvoor veel dank aan Mr Bondt en Lighteye.
Twister(BE) kon echter de druk van al die verleiding niet meer aan en besloot jammer genoeg 4 maanden later om
GoT te opnieuw te joinen.
We hadden wel verwacht dat we lang gingen moeten wachten, maar als we geweten hadden dat het zo lang ging duren waren we er vast nooit aan begonnen. Waarom duurde het zo lang? Telkens als GoT een beetje in LUElinks z’n buurt kwam “cheaten” ze er opnieuw een hele hoop keys bij. Maar vandaag is gerechtigheid geschied en zijn die n00bs gebanned
Soms was de verleiding heel groot om te posten in dit topic. En we hebben ons dan ook niet laten tegenhouden. Maar zowel ik als PsyBelgium konden ons telkens verwachten aan een zwerm commentaren in de trant van ‘Waarom join je GoT niet?’. We hebben deze zoveel mogelijk ontweken maar dit was niet altijd zo gemakkelijk en soms vroeg het om drastische maatregelen, zoals het joinen van team 1337 en Fok (waar ik nu trouwens steeds vaker kom aarhh..

) om jullie wat af te leiden

.
De aandachtige volgers van dit draadje konden trouwens al weten dat we GoT ooit opnieuw gingen joinen. Hoe?
Door Lighteye zijn toenmalige survey (zie Overige reacties – reactie 2).
Ik hoop dat jullie het ons kunnen vergeven, en wij zullen jullie nooit meer verlaten
grtz attix, Psybelgium, chaos110