Toon posts:

[Exchange] POP3 connector probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn situatie:

1x Windows 2003 SBS (Met Exchange)
2 gebruikers die via een terminal sessie inloggen op de server.
2 Pop mailboxen.

De pop mail wordt opgehaald door de pop3 connector van exchange, daarna worden de mails doorgestuurd naar de users. Het is ongeveer een week lang na de installatie probleemloos verlopen.. Opeens stuurde de pop3 connector geen mail meer naar de gebruikers, maar plukte de mail wel van de pop3 server.

Op dit moment is er dus een week aan mail niet aangekomen bij de gebruikers, maar wel gedownload door de pop3 connector. Ik vraag mij nu dus af, is deze mail compleet verdwenen, of slaat de pop3 connector dit ergens op??

In de logboeken staan geen foutmeldingen vermeld mbt de pop3 connector...

Verwijderd

in exchange zit een functie daarmee kun je zoeken naar berichten zozou je kunnen zien of de berichten er nog zijn

Verwijderd

Topicstarter
Zou je daar iets meer over kunnen vertellen?? Het is trouwens niet duidelijk welke berichten het zijn he, ze zijn nooit aangekomen bij de ontvanger namelijk. Ik zou dan misschien op datum moeten zoeken.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Staan er uberhaupt meldingen in je EventLog omtrent Exchange die wijzen op een probleem? Staat er niets in je queues te wachten met een foutmelding?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:54:
Staan er uberhaupt meldingen in je EventLog omtrent Exchange die wijzen op een probleem? Staat er niets in je queues te wachten met een foutmelding?
Nope, beide niet...