'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
1
2
3
| SELECT `bla (1)` SELECT [bla (1)] SELECT 'bla' as "bla (1)" |
Ik zie geen verschil tussen de ` en [ aanpak? Terwijl " eigenlijk niet als ' behandeld mag worden...
[ Voor 46% gewijzigd door ACM op 30-11-2006 15:45 ]
Verder mogen (mochten) single en double quotes in MySQL toch beiden gebruikt worden?
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 30-11-2006 15:50 ]
't Heeft mijn voorkeur om een "sql highlighter" dan ook daadwerkelijk sql te laten highlighten, ipv de aanpassing van iedere losse implementatie. Bovendien kan je vziw maar beter geen " gebruiken bij strings in mysql, de kans is groot dat als ze dat al niet met 5.0 gedropped hebben dat dat nog wel komt. Althans, als ze echt moeite willen doen om de sql-specificatie te gaan volgen.-NMe- schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:49:
Verder mogen (mochten) single en double quotes in MySQL toch beiden gebruikt worden?
Maak dan een aparte SQL, MySQL, PostgreSQL, Oracle SQL, etc....
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dan wordt het al meer een validator dan een highlighter en dat is in de eerste plaats niet echt de bedoeling (de HTML-highlighter is wat dat betreft echt een uitzondering).moto-moi schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:22:
We kunnen ze als deprecated renderen, net zoals in de html-highlighter?
Intentionally left blank
Verder zie ik niet waarom de html highlighter dat wel 'mag' doen en de sql highlighter niet?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Als ik het me goed herinner was jij juist degene die voorstelde om de grote gemene deler van alle veelgebruikte SQL-smaken in één file te duwen?ACM schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:19:
[...]
't Heeft mijn voorkeur om een "sql highlighter" dan ook daadwerkelijk sql te laten highlighten, ipv de aanpassing van iedere losse implementatie. Bovendien kan je vziw maar beter geen " gebruiken bij strings in mysql, de kans is groot dat als ze dat al niet met 5.0 gedropped hebben dat dat nog wel komt. Althans, als ze echt moeite willen doen om de sql-specificatie te gaan volgen.
Maak dan een aparte SQL, MySQL, PostgreSQL, Oracle SQL, etc....
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 02-12-2006 18:24 ]
omdat het een takkewerk is om een validator te bouwen itt een highlightermoto-moi schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:48:
Zolang er geen yacc/bison aan te pas komt vind ik het nog niet echt een validator hoor.
Verder zie ik niet waarom de html highlighter dat wel 'mag' doen en de sql highlighter niet?
Intentionally left blank