crash: most of the time: explorer.exe, sometimes rundll.exe
AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: kernel32.dll
ModVer: 5.1.2600.2945 Offset: 0000cf6d
This is error signature
Ik heb dus al verschillende malen XP opnieuw geinstalleerd, telkens ging het goed en opeens begint de fout terug zonder enige aanleiding.
Heb al geprobeerd om Paint te deinstalleren, kreeg dan als ik op de edit-button klikte een scherm waarin ik het programma kon kiezen, had geen programma staan, dus dan Paint.net geinstalleerd, kreeg nadien terug dezelfde crash, dan maar weer paint geinstalleerd, crash blijft.
- Al geprobeerd om mijn installatie te herstellen via het opstarten met de windows xp cd en daar te kiezen voor 'repareren'
- Ook al geprobeerd om via cmd met het command 'scan...' (commando nu vergeten) de juiste bestanden terug te plaatsen, telkens zonder succes
Programma's die ik heb, maar die gaven nooit geen fout en geen programma's extra geinstalleerd of veranderingen verricht:
- Paint.net: geinstalleerd na de explorer.exe crash
- Nero 7: stond er al op toen het wel nog werkte
- Steam: idem
- EA Link: idem
- Kaspersky 6 AV: idem
- Ad aware: idem
- Spybot: idem
- Hijack this: idem
- BF2142: idem
Als iemand een oplossing heeft, dan dank ik je van harte
THX
AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: kernel32.dll
ModVer: 5.1.2600.2945 Offset: 0000cf6d
This is error signature
Ik heb dus al verschillende malen XP opnieuw geinstalleerd, telkens ging het goed en opeens begint de fout terug zonder enige aanleiding.
Heb al geprobeerd om Paint te deinstalleren, kreeg dan als ik op de edit-button klikte een scherm waarin ik het programma kon kiezen, had geen programma staan, dus dan Paint.net geinstalleerd, kreeg nadien terug dezelfde crash, dan maar weer paint geinstalleerd, crash blijft.
- Al geprobeerd om mijn installatie te herstellen via het opstarten met de windows xp cd en daar te kiezen voor 'repareren'
- Ook al geprobeerd om via cmd met het command 'scan...' (commando nu vergeten) de juiste bestanden terug te plaatsen, telkens zonder succes
Programma's die ik heb, maar die gaven nooit geen fout en geen programma's extra geinstalleerd of veranderingen verricht:
- Paint.net: geinstalleerd na de explorer.exe crash
- Nero 7: stond er al op toen het wel nog werkte
- Steam: idem
- EA Link: idem
- Kaspersky 6 AV: idem
- Ad aware: idem
- Spybot: idem
- Hijack this: idem
- BF2142: idem
Als iemand een oplossing heeft, dan dank ik je van harte
THX
[ Voor 15% gewijzigd door Dragunov op 30-11-2006 14:07 ]