Wat is het nou?
Los daarvan is dit fieldnaam (zoals eerder gezegd) nogal gaar; maar ik weet uit ervaring dat het een leverancier worst zal zijn in veel gevallen. Zij leveren iets aan; wat je er mee doet moet je zelf weten. Als andere klanten van de leverancier er niet over janken zullen ze waarschijnlijk weinig interesse hebben om het voor je aan te passen. TS zit dus waarschijnlijk opgescheept met dit verhaal; of je de leverancier nou onder zijn kont schopt of niet. (Maar het is natuurlijk wél altijd het proberen waard

)
Hmmm, let me rephrase that: Het feit
dat je leverancier dit zo aanlevert betekent waarschijnlijk dat de leverancier:
• geen kaas heeft gegeten van wat 'ie (technisch gezien) aanlevert (export)
• geen kaas heeft gegeten van databases
• geen aandacht heeft besteed aan de export of een quick'n'dirty export heeft gemaakt
• maar wat aanrommelt
• ...
Hoe dan ook heeft de leverancier waarschijnlijk een een ander vak geleerd en lijkt me geen ICT-er pur sang. En ik vraag me af of je een leek zo ver krijgt zijn "spul" aan te passen dat het wel (in de ICT-zin van het woord) nuttig is voor ons devvers.
Gezien de fieldnames zou het me overigens niets verbazen als dit uit een CSV import of Excel import komt
[
Voor 65% gewijzigd door
RobIII op 30-11-2006 16:06
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij