Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NilsPils
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 21:39
Is het mogelijk om een extern bureaublad te starten via een een website? Zodat ik dus met de psp naar die site kan gaan, en op die manier mijn pc kan overnemen?
Omdat mijn psp geen homebrew aan kan, kan ik dus geen VNC erop zetten.

Ik weet trouwens ook niet of dit topic wel in deze rubriek hoort

Alvast bedankt voor de tips!! _/-\o_

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je in Het PlayStation Portable topic deel 19 het makkelijkst aan je informatie kunt komen aangezien daar de mensen met de PSP's zitten :)

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Er is (of was) toch ook een webversie van VNC? Is dat dan niet iets wat je kan proberen...?

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:36

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, dat zou moeten kunnen, ooit es zo'n microsoft howto gevolgd... (neit met een psp, gewoon met een ordinaire laptop)

dan krijg je iets als #jeipadres:poort/tsweb en daar kun je dan inloggen :)

[ Voor 15% gewijzigd door steveman op 30-11-2006 12:33 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Op de microsoftsite kan je zo'n tutorial vinden inderdaad, maar dat werkt met, zo ik vermoed, een activeX component. Dat gaat dus niet werken lijkt mij...

met een hamer past alles

• NilsPils
Klopt, ik zag het staan op de microsoft site. Maar dat werkt zo niet eens bij mijn pc, laat staan op mijn psp.

En PinO, die webversie van VNC, weet je niet waar ik die kan vinden ofhoe die heet? Want ik vind hem niet.

Verwijderd

Ik heb totaal geen verstand van de PSP of wat die kan, maar de mstsc.exe + daarbij horende dll is al voldoende om de client te kunnen starten. Ik weet niet of je op de PSP uberhaupt programma's kan starten?

• NilsPils
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:45:
Ik heb totaal geen verstand van de PSP of wat die kan, maar de mstsc.exe + daarbij horende dll is al voldoende om de client te kunnen starten. Ik weet niet of je op de PSP uberhaupt programma's kan starten?
Nee helaas, met homebrew kan dit wel. Ma dan moet de firmware van de psp 2.71 of lager zijn. En laat ik nou 3.00 hebben,...

Toch bedankt voor je info:D

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tja als je psp linux draait (geen idee of ie dat doet) zou je een ts-client voor linux kunnen gebruiken, maar een Windows emulator om een 32bits windows executable en dll te gebruiken is niet mogelijk lijkt me :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Als je een VNC-server installeerd, kun je ook instellen dat je de server kunt bereiken via een web-applet.
Je gaat dan naar http://jeip:poort, een java-applet wordt gestart, als je daar je naam/pass invult heb je je pc overgenomen.
Ik weet alleen niet of er een Java-versie voor de PSP is die dit ondersteunt.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:36

steveman

Comfortabel ten onder

Punksmurf schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:03:
Op de microsoftsite kan je zo'n tutorial vinden inderdaad, maar dat werkt met, zo ik vermoed, een activeX component. Dat gaat dus niet werken lijkt mij...
Ah ok... tja weet ook niet precies wat zo'n psp nou wel en of niet eventueel mogelijk zou kunnen waarschijnlijk :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
sanfranjake schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:46:
Tja als je psp linux draait (geen idee of ie dat doet) zou je een ts-client voor linux kunnen gebruiken, maar een Windows emulator om een 32bits windows executable en dll te gebruiken is niet mogelijk lijkt me :P
Linux op de PSP? vraag me af of die er al is (en dan bedoel ik niet de via de bochs ge-emuleerde windows/linux/x86 omgeving, aangezien je daar toch een lage fw voor nodig hebt).

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:12

Exirion

Gadgetfetisjist

NilsPils schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:22:
Omdat mijn psp geen homebrew aan kan, kan ik dus geen VNC erop zetten.
Kwestie van een downgrade uitvoeren naar 1.5? Zo moeilijk is het niet, dus ik zou het er toch maar op wagen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• NilsPils
Exirion schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 00:20:
[...]

Kwestie van een downgrade uitvoeren naar 1.5? Zo moeilijk is het niet, dus ik zou het er toch maar op wagen :)
Ik heb firmware 3.00 en die is nog niet te downgraden. Dus tis toch moeilijker als je denkt:D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:12

Exirion

Gadgetfetisjist

NilsPils schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:03:
Ik heb firmware 3.00 en die is nog niet te downgraden. Dus tis toch moeilijker als je denkt:D
Oei, nog even geduld dus ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1