Ik maak in mijn thuisnetwerk gebruik van Unattended, en inmiddels heb ik dit zover draaien dat Windows via het netwerk installeert. Als ik echter een paar programma's toevoeg om ook unattended te installeren, start het .pl script op binnen de Windows omgeving, maar vervolgens kan Windows niks met perl.
Tijdens de installatie gaat alles goed, dan wordt de compiler vanaf het netwerk gebruikt.
In de handleiding staat uitgelegd dat et proces als volgt gaat:
1. Map the install share as the Z: drive.
2. Install Perl.
3. Install everything else.
Ik zou zeggen dattie dan Perl van et netwerk laadt en daarmee de scripts runt die de installers van mijn programma's zoals Kasperksy06 draaien.
Wie weet wat ik precies verkeerd doe?
/edit
Ik had in mijn alomvattende wijsheid perl.bat weggegooid uit de map van scripts die de installer kan runnen. Laat perl nou net nodig zijn om .pl bestanden te snappen
Tijdens de installatie gaat alles goed, dan wordt de compiler vanaf het netwerk gebruikt.
In de handleiding staat uitgelegd dat et proces als volgt gaat:
1. Map the install share as the Z: drive.
2. Install Perl.
3. Install everything else.
Ik zou zeggen dattie dan Perl van et netwerk laadt en daarmee de scripts runt die de installers van mijn programma's zoals Kasperksy06 draaien.
Wie weet wat ik precies verkeerd doe?
/edit
Ik had in mijn alomvattende wijsheid perl.bat weggegooid uit de map van scripts die de installer kan runnen. Laat perl nou net nodig zijn om .pl bestanden te snappen
[ Voor 9% gewijzigd door _eXistenZ_ op 30-11-2006 13:21 ]
There is no replacement for displacement!