Hallo allemaal,
Ik zit met het probleem dat mijn formulier niet op de juiste manier gesubmit wordt in mijn Javascript. Let niet al te veel op mijn ASP-code, want daar ligt het probleem niet. Dat werkt goed. Het probleem zit zich echter in het volgende:
De onderstaande code genereerd een uitklapmenu dmv een 'roworder'. Aan de hand van dit roworder weet ik welk menu-item wordt uitgeklapt en welke gewoon 'dicht' moeten worden weergegeven. Wanneer ik op een dicht item klik moet dat gedeelte zich uitklappen en de pagina moet hetzelfde blijven.
Ik heb het nu zo gemaakt dat als ik op zo'n dicht item klik de roworder in een hiddenfield wordt gezet dmv een kleine javascript functie. Dat is het probleem ook niet, want het veld wordt gewoon gevuld. Vervolgens moet de javascript het formulier versturen zodat ik, wanneer de pagina ververst is, het roworder kan opvragen.
Nou zou ik zeggen dat het gewoon op de volgende manier zou moeten werken:
CurrentRowOrder = request.form("hidlinkreference")
Nu zit ik met het probleem dat er niets wordt verstuurd. Misschien gaat er iets fout in de javascript of kan het wellicht niet eens op deze manier..
Kan iemand mijn probleem oplossen??
Alvast bedankt!
Sjaakel
Ik zit met het probleem dat mijn formulier niet op de juiste manier gesubmit wordt in mijn Javascript. Let niet al te veel op mijn ASP-code, want daar ligt het probleem niet. Dat werkt goed. Het probleem zit zich echter in het volgende:
De onderstaande code genereerd een uitklapmenu dmv een 'roworder'. Aan de hand van dit roworder weet ik welk menu-item wordt uitgeklapt en welke gewoon 'dicht' moeten worden weergegeven. Wanneer ik op een dicht item klik moet dat gedeelte zich uitklappen en de pagina moet hetzelfde blijven.
Ik heb het nu zo gemaakt dat als ik op zo'n dicht item klik de roworder in een hiddenfield wordt gezet dmv een kleine javascript functie. Dat is het probleem ook niet, want het veld wordt gewoon gevuld. Vervolgens moet de javascript het formulier versturen zodat ik, wanneer de pagina ververst is, het roworder kan opvragen.
Nou zou ik zeggen dat het gewoon op de volgende manier zou moeten werken:
CurrentRowOrder = request.form("hidlinkreference")
Nu zit ik met het probleem dat er niets wordt verstuurd. Misschien gaat er iets fout in de javascript of kan het wellicht niet eens op deze manier..
Kan iemand mijn probleem oplossen??
Alvast bedankt!
Sjaakel
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
| <% CurrentRowOrder = request.form("hidlinkreference") response.write CurrentRowOrder rs.open "SELECT * FROM qryVertMenu", conn If rs.EOF = false Then do If CurrentRowOrder > 0 Then If CurrentRowOrder = rs.fields("tblvertmenus.roworder") Then CurRO = rs.fields("tblvertmenus.roworder") If Switch = 0 Then %> <!-- HEADITEM --> <b><a Onclick="<%Session("roworder") = CurRO %>" href=""><%=rs.fields("MenuName")%></a></b><br> <% Switch = 1 Else rs2.open "SELECT * FROM qryVertMenu WHERE tblvertmenus.roworder=" & rs.fields("tblvertmenus.roworder"), conn If rs2.eof = false Then do CurRO = rs2.fields("tblvertmenus.roworder")%> <!-- SUBITEM --> <a Onclick="<%Session("roworder") = CurRO %>" href="<%=rs2.fields("linkreference")%>"><%=rs2.fields("ItemName")%></a><br> <% rs2.movenext loop until rs2.eof End if End if Else If rs.fields("tblvertmenus.roworder") = iPreviousRowOrder Then ' Else %> <!-- HEADITEM --> <b><a Onclick="Direct('<%=rs.fields("tblvertmenus.roworder")%>')" href=""><%=rs.fields("MenuName")%></a></b><br> <% End If End If Else If rs.fields("tblvertmenus.roworder") = iPreviousRowOrder Then ' Else %> <!-- HEADITEM --> <b><a Onclick="<% Session("roworder") = rs.fields("tblvertmenus.roworder")%>" href=""><%=rs.fields("MenuName")%></a></b><br> <% End If End If iPreviousRowOrder = rs.fields("tblvertmenus.roworder") rs.movenext loop until rs.eof end if %> <form name="frmhid" method="post" action="default.asp"> <input type="text" name="hidlinkreference"> </form> <SCRIPT LANGUAGE=javascript> <!-- function Direct(roworder){ frmhid.hidlinkreference.value = roworder ; document.frmhid.submit(); } //--> </SCRIPT> <% rs.close rs2.close %> |