Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep
Overigens kun je gewoon een 2e PCI-e kaart bijplaatsen, onder Windows gaat dat waarschijnlik niet al te veel problemen opleveren.
In dat laatste geval kun je waarschijnlijk op je videokaart nog een extra scherm aansluiten.
En vertel eens wat voor videokaart en wat voor moederbord je hebt?
Moederbord: Asus A8N SLI
Videokaart: Asus EN Geforce 6600 GT (Dacht ik)
Verwijderd
1 dvi & vga
2 dvi & svideo
3 vga& svideo
altijd dus maar 2 apparten wordt dus een kaart bij plaatsen
Moet je zelf maar de keus maken of je een sneltoets aanmaakt waarmee je snel kunt switchen tussen het profiel '2 monitors' of het profiel '1 monitor, 1 TV', of dat je alsnog een tweede videokaart koopt om alles tegelijk aan te hebben.
Je kunt in jouw geval idd gewoon een 2e PCI-e videokaart kopen, en deze op je moederbord prikken.
En dan daar het 3e display op zetten.
Ik zou zelf wel de twee monitoren op dezelfde videokaart aansluiten, en de tv op de andere kaart. Anders willen de monitoren nog wel eens vervelend samen werken
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Tweede kaart leverd over het algemeen geen problemen op bij installatie?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Zei de TS niet dat hij alleen maar PCI-e sloten had?Geckoo schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:57:
en is het dan niet makkelijker om een goedkoop pci kaartje te kopen voor je tweede monitor?
MEEHH!!!!
Geckoo schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:57:
en is het dan niet makkelijker om een goedkoop pci kaartje te kopen voor je tweede monitor?
over heen gelezen... wel vreemd. wat voor mobo is het dan? zo ver ik altijd zie is er altijd wel een normale te vinden...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Als je PCI gebruikt wel. Meestal geeft windows dat aan: Apparaat start niet.Gemeni schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:51:
Dan ga ik maar op zoek naar een goedkoop pci-e kaartje met tv-out...
Tweede kaart leverd over het algemeen geen problemen op bij installatie?
Dat is optelossen door in de BIOS in te stellen dat de PC moet booten met de PCI videokaart.
Ik zou voor een 2e PCI-e kaart gaan kijken. Heb je wel 2x PCI-e 16x ? want de meeste vieo kaarten zijn PCI-e 16x
Verwijderd
Ook dat kun je in een voorgaande post lezen.Geckoo schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:01:
wat voor mobo is het dan? zo ver ik altijd zie is er altijd wel een normale te vinden...
Yup het is een Asus A8N SLI dus er zijn 2 PCI-e 16x sloten aanwezig, deze hoef je natuurlijk niet met SLI te gebruiken. Je krijgt volgens mij dan dat één PCI-e 16x slot op 16x wordt ingesteld en het tweede PCI-e 16x op 4x of 1x dat weet ik even niet zo gauw.Gemeni schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:34:
Ik heb nu een tv via tv-out en een tft via dvi. Ik heb nog een vga poort over, maar als ik hier mijn monitor op aansluit krijg hij geen beeld...
Moederbord: Asus A8N SLI
Videokaart: Asus EN Geforce 6600 GT (Dacht ik)
P.s. Wanneer je SLI gebruikt worden beide PCI-e 16x sloten volgens mij op 8x ingesteld.
[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 30-11-2006 11:11 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/