Toon posts:

[HTML] enableContextMenu werkend krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eeej,

Sinds kort plaats ik een aantal filmpjes op mijn website, deze spelen gewoon in de internetpagina zelf af.
Nu wil ik er voor zorgen dat het adres van het filmpje niet zichtbaard wordt, als je met de rechter muisknop op het filmpje klikt.
Nu ben ik op internet aan het zoeken geweest en nu heb ik gevonden dat je met 'enableContextMenu' er voor kan zorgen dat je niet meer met de rechter muisknop op het filmpje kan klikken.
In internet explorer werkt dit wel, maar helaas in FireFox niet.
Heeft iemand ideeen hoe ik het daar ook werkend kan krijgen?

Groeten

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 17:36
Het flimpje in een flash player zetten?

// Als iemand achter de link wil komen kom hij er echt wel achter :+

[ Voor 48% gewijzigd door Hellsystem op 30-11-2006 00:22 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Niet. Er is geen manier om op internet iets te zetten wat niet gevonden kan worden.

Kan je moeilijk over doen. Maar iedereen kan alles vinden. Filmpjes zoek je in de source, decompile je in je flash decompiler en met java kan je precies hetzelfde. Als je een filmpje hebt die andere niet mogen zien of direct naar linken dan moet je hem niet op het internet zetten.

Ook als je eenmaal FF ook uitgesloten hebt kom je weer achter 12 andere browsers die bestaan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door disjfa op 30-11-2006 00:28 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 17:36
;) of je doet het via een betaal systeem dan is het wel veilig tog :?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hellsystem schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:31:
;) of je doet het via een betaal systeem dan is het wel veilig tog :?
Probeer dat te onderbouwen of zeg helemaal niks... Nu heeft je reply helemaal geen toegevoegde waarde :)

In FF heb je helemaal geen rechtermuisknop nodig om toch je media op te slaan ;) De vraag is hoe interessant die filmpjes zijn om te "stelen". Als je iets online zet, wat disjfa al zegt, zijn er altijd manieren om die media op te slaan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat is je doel? Wil je voorkomen dat bezoekers je filmpje downloaden? Of wil je niet dat je filmpje via een andere site gelinkt wordt, zodat jouw bandbreedte opgesnoept wordt?

In het eerste geval wordt het moeilijk. In het tweede geval kan je via php (of elke andere serverside taal) wel vrij goed afdwingen dat bezoekers ook daadwerkelijk op jouw site zijn.

When life gives you lemons, start a battery factory

Pagina: 1