Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BOINC op Hyves

Pagina: 1
Acties:

• QuartzNL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-11-2022
Hoe intens lame Hyves ook moge zijn, het heeft nu wel een BOINC Hyve ;)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 19:25
Het is wel erg populair op Hyves ;)

• QuartzNL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-11-2022
Haha, weer op de verkeerde term lopen zoeken ;) Enfin, crosslinkje, dan komt het wel goed.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Gekkenhuis op Hyves :P

Persoonlijk begrijp ik al die mensen niet die hun hele hebben en houden op tafel leggen. Dat wat we hier op GoT doen is al tegen het randje van de info die ik van mezelf op het net wil hebben.

Aan de hand van hyves stel je binnen een minuut een leuk profiel over mensen samen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

QuartzNL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:07:
Haha, weer op de verkeerde term lopen zoeken ;) Enfin, crosslinkje, dan komt het wel goed.
Wel leuk dat er op dat "lame" hyves al 9 man bij de DPC hyve zitten 2 op de Boinc Hyve.

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ach, wat boeit mij het ook, even lid geworden van de DPC-hyve, hoe lame het ook moge zijn. Het is in ieder geval beter dan cu2 :')

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zijn dat specifiek mensen van GoT/DPC of moet ik dit nou weer zien als BOINC-verzameling voor NL?

Want eerlijk gezegd; ik heb een #&^*$%-hekel aan Hyves en vind het niet nodig om me hier voor in te gaan schrijven...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:28:
Zijn dat specifiek mensen van GoT/DPC of moet ik dit nou weer zien als BOINC-verzameling voor NL?

Want eerlijk gezegd; ik heb een #&^*$%-hekel aan Hyves en vind het niet nodig om me hier voor in te gaan schrijven...
Ik gok dat er in de DPC hyve specifieke GoT/DPC mensen zitten.
Aangezien er in de Boinc hyve alleen mensen zitten die ook in de DPC hyve zitten lijkt dat me duidelijk.
Pagina: 1