Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[gezocht] flash mp3spelers,batterij,usbstick,radio

Pagina: 1
Acties:

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Topicstarter
Ik zoek:

Een mp3 speler
Op batterijen ( AA/AAA )
Die ook als USB stick werkt. ( geen kabeltjes!!!, wel ums )
Met flash geheugen >256MB. (memory card mag ook, in iedergeval geen hdd)
En FM radio heeft.

geen koelkast formaat (kan anders ook wel een nieuwe phone kopen)
geen "noname merk" waar importeur zoek van is en fabrikant alweer faliet.
En het moet tussen de 0 en 120 euro gaan kosten

ik heb tot dusver kunnen vinden :
CREATIVE Muvo V200

Maar die schijnen te storen als blacklight aan gaat?

Heb ik rare eisen? of zijn ze met deze specificaties schaars? of... ?

Want hobbelend door de mediamarkt, harense smit, scheer en foppens, komt ik er veel tegen maar kwam alleen een "victory" en "packert bell" "namen die ik al vergeten ben" tegen maar waren te groot en grof naar mijn smaak (tikky groter en 50€ er bij en je hebt een uitvoering waar je mee kan bellen ;) )

als de storing mee valt bestel ik denk ik een muvoV200, Maar als ik nog een paar andere modellen over het hoofd heb gezien?

http://www.adf-hq.nl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waar heb je de informatie weg dat de Muvo V200 stoort? Ik heb er zelf niet van gehoord eigenlijk. Verder zijn mp3spelers met batterij schaars tegenwoordig. De wat oudere (maar wel goede) flash spelertjes van iriver voldoen aan je eisen, maar of die nog ergens verkocht worden? :?

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 10:08
Misschien dat je hier wat aan hebt, klik

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:43
Sandisk heeft een met verwisselbare batterij of wil je AA/AAA batterijen, zit je of tegen elcheapo aan of tegen Iriver.

• RoD
  • Niet online

RoD

Termi schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:30:
Sandisk heeft een met verwisselbare batterij of wil je AA/AAA batterijen, zit je of tegen elcheapo aan of tegen Iriver.
Er zijn wel meer spelers met verwisselbare Li-ion batterij, maar dan moet je dus speciale batterijen van de fabrikant kopen die ook nog eens duur zijn.
En waar zijn dan de spelers met AA/AAA support?

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 29-11-2006 23:33 ]

• kless

kless

Topicstarter
g3 , 4 EN 5 Lijken allemaal met kabel te moeten...

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb er toch nog eentje gevonden op de site: Klik

Echter, Mpio maakt nou niet bepaald super mp3spelers...

• kless

kless

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:28:
Waar heb je de informatie weg dat de Muvo V200 stoort? Ik heb er zelf niet van gehoord eigenlijk. Verder zijn mp3spelers met batterij schaars tegenwoordig. De wat oudere (maar wel goede) flash spelertjes van iriver voldoen aan je eisen, maar of die nog ergens verkocht worden? :?
uit de "kijken vergelijksites"
The player makes random beeps during songs and there is a background hiss if you have the backlight on. I updated the firmware after the player all but gave up on me at one point but these problems remained.
You get the buzzing noise with both the V200 AND N200 when the backlight is on. ...

en op creative zelf
http://forums.creative.co....id=dap&message.id=128707

• kless

kless

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:39:
Ik heb er toch nog eentje gevonden op de site: Klik

Echter, Mpio maakt nou niet bepaald super mp3spelers...
euh lijkt dat nou zo of moet ie aan de kabel?(miniusbstekkers...bah!, ik wil geen snoeren meeslepen)

• kless

kless

Topicstarter
Termi schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:30:
ik wil AA en AAA omdat die overal te krijgen zijn en geen "levertijd" zullen hebben en de komende 20 jaar ook nog wel zullen bestaan(mp3 speler accu's schat ik dat die nog 2 jaar te krijgen zijn(max) of opeens net zo duur worden als een nieuwe complete speler.
En hier in huis zit er wel meer op AA en AAA-tjes (afstandsbedieningen,fietslampjes cameras)

• RoD
  • Niet online

RoD

kless schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:44:
[...]

euh lijkt dat nou zo of moet ie aan de kabel?(miniusbstekkers...bah!, ik wil geen snoeren meeslepen)
Hmm klopt... niet naar gekeken, stom. Ik ben bang dat je dan toch bij el-cheapo merken uitkomt... als het die Creative niet wordt. Het type speler wat jij zoekt is een beetje uit de mode geraakt.

• kless

kless

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:51:
[...]

Hmm klopt... niet naar gekeken, stom. Ik ben bang dat je dan toch bij el-cheapo merken uitkomt... als het die Creative niet wordt. Het type speler wat jij zoekt is een beetje uit de mode geraakt.
Maar wel goed en funtioneel practisch enz enz enz

zal dan toch wel de muvo v200 worden en blacklight uitzetten...

het is vooral bedoel voor audioboeken(eigenlijk daisy formaat) en radio 1 luisteren.

Wat tegenwoordig als portable media player op de markt komt zijn telefoons waar je niet mee kan bellen (bij wijze van)

• RoD
  • Niet online

RoD

Klopt. Kwestie van vraag en aanbod ;) Persoonlijk hecht ik vaak ook andere waarden aan mp3spelers dan wat er nu op de markt gebracht wordt. Vooral UMS en fatsoenlijke codecsupport ontbreekt vaak. Maarja, als ie maar met de iPod kan concurreren hè :z
Ben het trouwens wel met je eens dat de speler die jij zoekt vooral praktisch is voor mensen die "gewoon" simpel muziek willen luisteren. Batterijtje erin, mp3speler in je pc steken, muziek er op slepen en gaan :)

• kless

kless

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:31:
Klopt. Kwestie van vraag en aanbod ;) Persoonlijk hecht ik vaak ook andere waarden aan mp3spelers dan wat er nu op de markt gebracht wordt. Vooral UMS en fatsoenlijke codecsupport ontbreekt vaak. Maarja, als ie maar met de iPod kan concurreren hè :z
Ben het trouwens wel met je eens dat de speler die jij zoekt vooral praktisch is voor mensen die "gewoon" simpel muziek willen luisteren. Batterijtje erin, mp3speler in je pc steken, muziek er op slepen en gaan :)
juist, dus geen docking stations, opladen, strontdure accus wisselen. en kabels mee slepen als de presentatie mee gesleept moet worden naar een andere college zaal

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb er hier nog een voor je!
Merk 'Haga Ziekenhuis' (was kerstkado van m'n ma)
Kan er niet meer over zeggen dat het idd echt zo'n el cheapo spelertje is mja

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja, ik neem aan dat dat zo'n gratis dingetje is? Die vallen na verloop van tijd gewoon uit elkaar, vaak genoeg gezien. :P

• kless

kless

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:23:
Mja, ik neem aan dat dat zo'n gratis dingetje is? Die vallen na verloop van tijd gewoon uit elkaar, vaak genoeg gezien. :P
och gratis, er stond toch van 0 tot 120 €?...

kless gaat een muvo v200 maar even bestellen bij bol.com

Fietsen en bus enzo is wel saai zonder boekje..

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

RoD schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:23:
Mja, ik neem aan dat dat zo'n gratis dingetje is?
Die vallen na verloop van tijd gewoon uit elkaar, vaak genoeg gezien. :P
Haha ja klopt, kerskadootje met 'n waarde van 15 euro ofzo..
Batterij is helemaal geoxideerd kwam ik pas achter dus das :/ haha

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RoD
  • Niet online

RoD

Gratis is natuurlijk niet verkeerd, maar ik wilde er mee aangeven wat de kwaliteit van die dingen zijn. Mijn vader krijgt ook váák van die dingen van zakenrelaties. Die dingen houden het hoogstens een paar maanden uit en gaan dan stuk. Vooral koptelefoonaansluitingen begeven het vaak. De Muvo V200 is dan de betere keus ja :)

• kless

kless

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:38:
De Muvo V200 is dan de betere keus ja :)
Leek haast de enige keus....*Ik vind het wel vreemd dat het zo schaars geworden is*
Ik had eigenlijk wel een cowon,iriver,sandisk model ofzo verwacht die aan alle "eisen" zou voldoen en in een mediamarkt of andere electronica keten zou liggen

Bedenkingen... Uit de mode snap ik niet...

USB: hoezo. ik kan me niet voorstellen dat men zo graag usbkabeltjes en docking stations in de weer wil zijn...Is dat usbkabeltje idee iets van de muziek industrie ofzo?
Stroom: Batterij vs accu accu zorg er voor dat het kleiner kan.. maar verder batterijen zijn overal tekoop voor een redelijke prijs en ook voor andere dingen te gebruiken?.
Radio: onderhand kan je fotos kijken films draaien maar een radio receiver.... is dat weer te duur ofzo? Ik mag graag radio 1 op mn kop hebben. beetje nieuwsgaring enzo. en zo nu en dan livesets.
Geheugen soort: Flash. hdd kan gewoon minder goed tegen stuiteren vanwege bewegende onderdelen. portable apperatuur heeft nogal eens vrijeval momenten, dat werd mn vorige speler fataal O-) (zou geen enkele speler overleven of èèn in rubberen of ijzeren behuizing ofzo.)

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo'n USB connector aan je mp3speler staat niet mooi, tenminste ik gok dat dat de reden is. Batterij.. tsja mensen laden liever hun interne accu nog eens op dan dat ze met AA batterijen gaan zitten kloten, blijkbaar. Radio is nog wel redelijk vertegenwoordigd op de huidige mp3spelers. Flash/hdd is een persoonlijke keuze. Ik vind zelf een boel opslag niet verkeerd.
Uiteindelijk bepaalt de meerderheid van de mensen toch wat ze willen hebben in een mp3speler, en de markt speelt daar op in.

• kless

kless

Topicstarter
In iedegeval, ik wacht op mn paketje. en een week na ontvangst zal ik er over schrijven of het me bevalt of toch niet en wat positieve/negatieve dingen...
Dan is er weer een"nuttig draadje" mbt "MP3 flash usbstick spelers met radio op batterijen" bij.

Pagina: 1