Ik heb, uit een gekopieerd RAR bestand, nu een aantal folders op m'n PC staan waarbij de teksten van de bestandsbeschrijvingen andersgekleurd zijn. Bijvoorbeeld geel (slecht te zien) of wit (erg lastig). Ik kan nergens vinden waar je dit in XP zou kunnen aanpassen. Iemand enig idee??
Ik heb geen idee wat je bedoelt, dus post eens een screenshot 
Maar naast dat je topic start nogal 'wazig' is, mis ik ook de Windows versie in je topic titel, ik ga die er zelf even bijzetten maar het zou wel leuk zijn als je dat voortaan zelf doet
Verder mis ik het stukje wat je zelf al geprobeerd hebt - dus wat heb je allemaal al geprobeerd en gedaan om dit op te lossen?
Maar naast dat je topic start nogal 'wazig' is, mis ik ook de Windows versie in je topic titel, ik ga die er zelf even bijzetten maar het zou wel leuk zijn als je dat voortaan zelf doet
Verder mis ik het stukje wat je zelf al geprobeerd hebt - dus wat heb je allemaal al geprobeerd en gedaan om dit op te lossen?
Is dat anders gekleurd toevallig blauw? Dan zijn het gecomprimeerde bestanden.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wat gebeurd er als je in " configuratiescherm > eigenschappen voor beeldscherm" voor een andere windows thema kiest?
Blijven de kleuren dan of is het weg?
Indien de kleuren dan weg zijn > Skin probleem
Vraag tussendoor: Heb je toevallig programma's draaien die met windows skinning oid te maken heeft?
Zo niet, probeer het volgende:
Ga naar Deze computer > extra > mapopties > weergave.
Indien er een vinkje voor "Gecodeerde of gecomprimeerde NTFS-bestanden in een andere kleur weergeven" staat, uitzetten.
Zijn de kleuren nu normaal??
Zo ja, opgelost. Zo nee, dan weet ik het zo ook ff niet.
Blijven de kleuren dan of is het weg?
Indien de kleuren dan weg zijn > Skin probleem
Vraag tussendoor: Heb je toevallig programma's draaien die met windows skinning oid te maken heeft?
Zo niet, probeer het volgende:
Ga naar Deze computer > extra > mapopties > weergave.
Indien er een vinkje voor "Gecodeerde of gecomprimeerde NTFS-bestanden in een andere kleur weergeven" staat, uitzetten.
Zijn de kleuren nu normaal??
Zo ja, opgelost. Zo nee, dan weet ik het zo ook ff niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 29-11-2006 23:38 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."