Ik ga binnenkort een forum opzetten voor breed publiek. Nou was de bedoeling dat dit op phpBB ging draaien. Echter zie ik dat het niet bepaald bekend staat als veilig. Daarom heb ik ook een aantal alternatieven bekeken zoals React natuurlijk. Dat deze geld kosten is geen bezwaar alleen daarmee is nog niet gezegd dat ze ook echt veilig zijn. Bovendien zijn een aantal best duur (React: +/- 7000 euro). Verder zou ik er eventueel dan ondersteuning of garanties bij willen, alleen wordt je dan vaak naar een supportforum gewezen. Dan kan ik net zo goed phpBB nemen.
Daarom zou ik willen weten: Is phpBB echt zo onveilig en wat is de meerwaarde van (of motivatie om) een commercieël systeem zoals (my)React, vBulliten etc. te nemen? Graag jullie ervaringen
Verder eisen aan het forum zijn o.a.:
Daarom zou ik willen weten: Is phpBB echt zo onveilig en wat is de meerwaarde van (of motivatie om) een commercieël systeem zoals (my)React, vBulliten etc. te nemen? Graag jullie ervaringen
Verder eisen aan het forum zijn o.a.:
- meer dan 100 active gebruikers mogelijk (dus de gratis versie van React valt al af)
- aanpasbaar thema (meestal standaard)
- Mogelijkheid voor RSS feeds
- makkelijk beheerbaar
- als database MySQL (ook vrij standaard)