[Vista] WPA.BAK voor vista?

Pagina: 1
Acties:

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03 17:21
Ik ben een tweaker en als dusdanig herinstalleer ik nochal veel ook al is het niet echt nodig..

bij windows XP pro had ik niet echt zin om heel de tijd weer te moeten telefoneren naar MS en dan vragen voor activatie. Daarom heb ik de WPA.BAK en LIC (dacht ik) gekopierd en zet ik deze gewoon na iedere herinstallatie terug.

Nu vroeg ik me dus af of dit ook werkt en of bestaat voor vista.

Ik heb reeds gezocht maar tot mijn spijt nog niet gevonden...

Is er iemand die dit al heeft geprobeerd met succes? en of een idee heeft welke files er voor nodig zouden zijn..?

offtopic:
psst normaal kun je als je een UAC melding krijgt dat 'grijs' wat je krijgt uitzetten maar ik vind het niet...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 03:43
;) waarom herinstalleer je veel..

En het andwoord op jou vraag ;) ik denk niet dat dit met vista mogelijk is ;(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Voor je laatste punt - dat heet de secure desktop en is een relatief interessante security feature, je kan die in GpEdit.msc wel uitzetten denk ik.

Voor je eerste vraag, geen idee, maar je zou eens met Process Monitor (van Microsoft) aan de slag kunnen om te zien wat er allemaal verandert op het moment dat je activeert? :)

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03 17:21
elevator schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:04:
Voor je laatste punt - dat heet de secure desktop en is een relatief interessante security feature, je kan die in GpEdit.msc wel uitzetten denk ik.

Voor je eerste vraag, geen idee, maar je zou eens met Process Monitor (van Microsoft) aan de slag kunnen om te zien wat er allemaal verandert op het moment dat je activeert? :)
offtopic:
thx.. want iedere keer als het 'grijs' opsprong werd m'n beeld een halve sec zwart beetje irritant.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000